Algemeen Wedstrijdtopic

Kralinger

Administrator
Forumleiding
De Belgische presentator zegt net tegen Jan Mulder: 'dit moet op een aantal penaltyseries van Nederland na de slechtste penaltyserie ooit zijn'...

Ik kan me Zwitserland - Oekra?ne nog herinneren, volgens mij WK 2010. Slechter dan die kon echt niet.
 

JMD

Well-known member
Ik kan me Zwitserland - Oekra?ne nog herinneren, volgens mij WK 2010. Slechter dan die kon echt niet.

En wat denk je van Steaua Bukarest - Barcelona uit 1986, daar slaagde geen enkele Barcelona-speler erin om Ducadam te passeren, en Steaua scoorde ook maar 2x.
 

erka

Well-known member
De Belgische presentator zegt net tegen Jan Mulder: 'dit moet op een aantal penaltyseries van Nederland na de slechtste penaltyserie ooit zijn'...

Vlak Engeland niet uit.

_96721182_soccer-games-4.png
 

Mario

Well-known member
Verschrikkelijke wedstrijd die veelbelovend begon. In ieder geval geen Denemarken, dat scheelt. De Russen maken zowaar kans op de halve finale na het zien van deze wedstrijd.
 

De Wolf

Well-known member
Vlak Engeland niet uit.

_96721182_soccer-games-4.png

Ik dacht dat niemand die reeks van Nederland kon overtreffen maar die Engelsen zijn nog beroerder. Hoewel Nederland tegen Itali? valt niet te overtreffen of je moet over Bayern - Dortmund in 2015 beginnen
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan