Algemeen Wedstrijdtopic

Makanaky

Well-known member
Of toch Engeland?

Kwam deze net tegen op de twitterfeed van Match of the Day:
1966:
Real Madrid win the European Cup
Burnley qualify for Europe
Man City win their league
Chelsea finish 5th
England win #WorldCup

2018:
Real Madrid win the European Cup
Burnley qualify for Europe
Man City win their league
Chelsea finish 5th
...

Haha, die Engelsen en hun aandoenlijke bijgeloof ook altijd. De winnaar vh songfestival zat ook vaak in dit rijtje.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gek potje vanavond Belgi? - Engeland. Mocht Japan vanmiddag groepswinnaar worden en Colombia tweede, dan ben je wel heel erg gek bezig als je de groepswinst pakt.
 

Makanaky

Well-known member
Die angst ook steeds daarvoor. Ga toch eens uit van je eigen kunnen, als je op halve kracht speelt neem je dat mee naar de volgende.
 

Janssen

Well-known member
Ik hoop dat ze er allebei in de volgende ronde afgaan. Vooral het land dat op Japan gaat gokken, dat zou hilarisch zijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik hoop dat ze er allebei in de volgende ronde afgaan. Vooral het land dat op Japan gaat gokken, dat zou hilarisch zijn.

Dat zou inderdaad meesterlijk zijn. Japan groepswinnaar. Bewust de wedstrijd laten lopen en dan er tegen Japan eraf. Dat gun ik de Belgen wel.
 

zwammy

Well-known member
Alsof Belgi? en Engeland niet van Colombia kunnen winnen. Die winnen van een Polen, niveau Panama.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ze (Engeland en/of Belgie) zitten wel aan de goede kant van het schema, met alleen Brazilie als zware tegenstander. De andere kant heeft Frankrijk, Spanje, Portugal en Argentinie. En de Kroaten.
 

zwammy

Well-known member
Ik ook niet. 3-0 van Argentini? winnen en met 9 punten afgetekend 1e in een groep worden. Dat zullen er best meer doen.
 

JMD

Well-known member
Algerije 1982? Okee, dat was 4 punten maar winst bracht toen nog 2 punten op. Ze wonnen twee keer.
Klopt. Ik kwam het feitje tegen op @sportzeloot, daar kwam dezelfde reactie op als die van jou. @sportzeloot reageerde toen net zo nerderig als ik nu ga doen: 'dat waren dus geen 6 punten'. :)
 

Makanaky

Well-known member
Dankzij 2 enorme blunders en een zondagsschot gewonnen van Argentini?. Rakitic speelde goed, dat geef ik toe maar verder werd er niks gecre?erd, heb je een logge, trage defensie en geen spits met een Mandzukic die schromelijk over-the-hill is. Dezelfde hype was er 2 jaar geleden ook en we hebben daarna echt van ze genoten...
 
Laatst bewerkt:

zwammy

Well-known member
Eigenlijk zijn alleen Brazili?, Argentini?, Frankrijk en Duitsland goed. De rest is opvulling. Oh ja, Colombia misschien nog als ze niet gelijkspelen vandaag tegen Senegal.
 

Batigoal

Well-known member
Maar toch stijgt Kroati? wel boven de grote middelmaat uit. Ze hebben op papier net wat meer kwaliteiten dan het grote deel van de ploegen. Net zoals Uruguay en Colombia dat hebben.
 
Bovenaan