Alcides

Mug

Member
Wat staat er te gebeuren in Meppel. Alcides en Fc Meppel gaan waarschijnlijk een samenwerking aan bij de meisjes , dames en de junioren. Is dit het begin van ? En doet Msc niet mee ? Interessante ontwikkelingen, gaan we op de voet volgen.
 

SanMark.

Well-known member
Dat heeft MSC een beetje aan zich zelf te danken als ik het zo begrijp.

Voor de jeugd zou het natuurlijk zeer goed zijn als die gaat samenwerken. Dan kun je naar alle waarschijnlijkheid de hoogste jeugdteams op 2de en 3de divisie niveau krijgen.
 

Mug

Member
Het zal vantevoren wel afgesproken zijn maar nu Alcides de nakompetitie ingaat kan de trainer Casper Goedkoop er niet bij zijn , daar hij ook een contract heeft bij de FC Emmen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Hij komt hier nog zo vaak meer langs, maar Arjen (onze Alcides-man) heeft vandaag Abraham gezien.
Van harte kerel en een fijne dag!!!!

:proost:
 

Mug

Member
Arjen, van harte gefeliciteerd en wat zijn jouw verwachtingen voor het komende seizoen, wat betreft het eerste elftal.
 

Arjen

Member
Dank voor de felicitaties en het klopt..... ik kom inderdaad niet zo vaak meer langs. Ik lees nog wel veel maar doe niet vaak mee aan de discussies. Voor wat Alcides betreft ben ik wat voorzichtig. Ik heb ze nog niet zien spelen in de nieuwe samenstelling. Wat me wel opvalt is dat ze geen gekke dingen doen m.b.t. het halen van spelers en zich vooral richten op de eigen jeugd. Afgelopen seizoen heb ik al veel wedstrijdformulieren langs zien komen waarop minimaal 8 spelers stonden die in de jeugd bij Alcides speelden. Ik hoop (en denk) dat dit doorzet. Over de voorbereiding kan ik kort zijn nl: zegt me niets!!! Een paar opmerkelijke uitslagen die niets zeggen over de stand van zaken. Morgen maar eens kijken in Zwartsluis waar ze de eerste bekerpot spelen tegen 2e klasser DESZ.
 

Mug

Member
Mooie wedstrijd gezien . Desz - Alcides 1 - 1. Eerste helft was Desz gevaarlijker en nam een terechte voorsprong , wel een fout van de Alcides keeper , na de pauze een sterkere Alcides dat verdient gelijk kwam door Fokke. Uiteindelijk een terechte uitslag. Volgende bekerwedstrijd speelt Alcides thuis tegen Ruinerwold.
 

Mug

Member
Alcides - Ruinerwold 8 - 0 een eerste tegen een tweede klasser , leuk affiche en nog een derby ook. Was ik maar thuis gebleven, een kat en muis spelletje en het lijkt dat Alcides in goede doen is , maar ook Alcides kon mij niet bekoren, zeer slordig of ze met dit materiaal hoge ogen gaan gooien vraag ik mij af. Nog veel werk aan de winkel voor trainer Niemer. Dinsdagavond vriendschappelijk tegen DOlde Veste, leuke graadmeter.
 

Mug

Member
Alcides verslaat d'Olde Veste met 4 _ 0 . Beide clubs zitten nog te experimenteren ,maar Alcides is duidelijk al wat verder. Het enthousiasme spat er vanaf . Ben benieuwd hoe sterk de eerste klasse noord is.
 

bqandy

Well-known member
Ik zou niet weten wie anders kampioenskandidaat is in 1F. Nieuw Buinen? Hoogeveen? Ik zet de centen op Alcides.
 

de waan

Well-known member
Daar heb ik vorig seizoen niet veel van gezien Waan. Alcides was afgelopen seizoen niet groots maar de "gevestigde" orde uit oost maakte op mij ook niet echt indruk.
Vandaar ook "in de regel". Misschien is het ook iets van het verleden. Het aantal clubs met een dikke portemonnee in Oost is ook niet meer zo groot.
 

Mug

Member
En toch denk ik dat het niveau in oost iets hoger ligt. De kanshebbers in noord . Waar het op gebaseerd is, natte vinger, Emmen , Hoogeveen , Alcides , we gaan het volgen.
 

Mug

Member
Beker. Wvf Westenholte ( zat. 2de klasse ) - Alcides 0 - 6 , door naar de volgende ronde. Alcides met nieuwe trainer Niemer en ongeveer dezelfde spelers als afgelopen seizoen hebben een goede voorbereiding gehad en hebben een evenwichtige spelersgroep. Gaan hoog eindigen.
 

Mug

Member
Weer een dikke overwinning . Alcides wint bij nieuwkomer FC Assen met 5 - 0. Waar gaat dit eindigen ?
 
Bovenaan