Ik dacht ooit iets van 15% gelezen te hebben maar kan dat nergens terugvinden.ok, weet je ook hoeveel %?
Het zou echt geweldig zijn als we er een dergelijke werelddeal van weten te maken voor notabene Schuurs.
Laat het 10% zijn, plus de opleidingsvergoeding. Is toch al gauw 5 miljoenIk dacht ooit iets van 15% gelezen te hebben maar kan dat nergens terugvinden.
Wat maakt het voor Ajax uit wat Baumgartl heeft gekost?
Martinez is er ook nog.
30 miljoen voor Schuurs is imo categorie 'strik erom en weg doen'...Schuurs verkopen voor 30 miljoen en wat knaps terug kopen lijkt me een prima deal.
Vooral dat laatste inderdaad. Als reden werd gegeven om de huidige defensieve problemen op te lossen. Dan heb je iemand nodig die er direct staat, dat is bij Schuurs nog niet het geval.Oh ik denk ook wel dat Schuurs potentie heeft, voor een 20-jarige vind ik 'm al behoorlijk ver en me dunkt dat er nog wel wat groei in zit.
Wat mij betreft hoeft hij ook echt niet weg want het is maar de vraag of wat je er voor terug kun krijgen.
Verder vraag ik me nog steeds af of het verhaal niet een gevalletje broodje aap is.