Schijnbaar in de uitverkoop gedaan...Wellicht ook de laatste wedstrijd bij Ajax voor Taylor, die staat nog steeds op het lijstje van Farioli.
Ten Hag terughalen?Liever met 1 spits en een andere trainer dan 2 spitsen en Heitinga
Is geen spits.Ten Hag terughalen?
Dat is dan nog best een mooi bedrag. EN voor Brobbey lijkt de PL me wel geschikt met zijn lichaam. Zal er wel aan moeten wennen dat hij niet bij elk contact gaat liggen, maar dat leert hij snel genoegBrobbey naar Sunderland voor 20 miljoen plus 5 miljoen aan bonussen. Lijkt me voor alle partijen een prima deal. Alleen moet er wel een vervanger komen bij Ajax. Hopelijk gaat dat nog lukken.
Niet voor Nederland.Transfermarkt is gesloten.
Zat die in de package deal met Brobbey? Dat Sunderland alleen maar Brobbey mocht kopen als ze ook Traore kochten?Traoré wordt mogelijk ook nog verkocht aan Sunderland. Die had ik niet zien aankomen.
Ja, ze wilden Heitinga ook nog meegeven, maar dat zagen ze bij Sunderland niet zo zitten.Zat die in de package deal met Brobbey? Dat Sunderland alleen maar Brobbey mocht kopen als ze ook Traore kochten?![]()
Het moest wel anders kunnen ze Dolberg niet betalen.Zat die in de package deal met Brobbey? Dat Sunderland alleen maar Brobbey mocht kopen als ze ook Traore kochten?![]()