Ah die gaan weer lekker de eerste divisie verpesten.Is nog niet helemaal zeker, Ipswich leek de deal te kapen, maar nu wil Birmingham hem zelfs kopen. Dus er zijn nog volop onderhandelingen gaande. Net als om Itakura.
Ondertussen zijn er voor de jeugd buitenlandse versterkingen gehaald met verdediger Marvyn Muzungu van Auxerre en middenvelder Eloi Gomez van Barcelona.
Leuk toch voor clubs die al jaren geen eredivisie meer spelen dat ze toch nog wat sterren (van morgen) kunnen zien?Ah die gaan weer lekker de eerste divisie verpesten.
Zou je wel zeggen, dus ik neem aan dat Brobbey er zelf wel oren naar heeft.Zou toch wel raar zijn als clubs uitgebreid onderhandelen (en er al bijna uit schijnen te zijn) zonder te weten of een speler wel naar die club wil.
Rennes is qua naam misschien niet groot, maar spelen dan dit seizoen geen Europees, maar de 6 seizoenen ervoor wel (20/21 zelfs CL), en daarbij nog 4x deze eeuw. Dus nee, het is geen PSG of Monaco of Marseille, maar ze toen vaak toch wel mee in de subtop van Frankrijk, dat continu 7 Europese plekken heeft.Alleen eerder deze zomer wees hij nog een op papier zeer aantrekkelijke project van Como af, dus vraag me af of hij nu wel naar Rennes zou willen. Er schijnen meerdere clubs interesse te tonen, dus het kan ook zomaar zijn dat hij Ajax 'gijzelt' door lang te wachten met een keuze. Nadeel is dat Ajax graag nog wat spelers wil verkopen voordat het zelf weer in actie komt, terwijl we overduidelijk nu versterking nodig hebben.
Vooral dat niet fitte. Zijn laatste anderhalf jaar is toch een opeenstapeling van kleine blessures en nooit voluit kunnen gaan en 90 min pakken?Brobbey is niet opeens een slechte spits door één slecht seizoen, het jaar ervoor scoorde hij nog 18 keer. Alleen zijn er gewoon een aantal factoren waardoor een transfer niet verkeerd zou zijn: hele dure jongen, afgelopen jaar weinig progressie, privéproblemen vanwege die bedreigingen, nog steeds regelmatig niet fit.
Alleen eerder deze zomer wees hij nog een op papier zeer aantrekkelijke project van Como af, dus vraag me af of hij nu wel naar Rennes zou willen. Er schijnen meerdere clubs interesse te tonen, dus het kan ook zomaar zijn dat hij Ajax 'gijzelt' door lang te wachten met een keuze. Nadeel is dat Ajax graag nog wat spelers wil verkopen voordat het zelf weer in actie komt, terwijl we overduidelijk nu versterking nodig hebben.