Ajax Transfertopic

Batigoal

Well-known member
Het blijft inderdaad wél Chelsea. Aan de andere kant hebben ze het verhaal supertalent De Ligt en diens gebrekkige ontwikkeling vast ook wel gevolgd. Succes ermee.
Of ze kijken naar de latere succestransfer van Timber naar Arsenal en hoe makkelijk die zich aanpaste ondanks een zware blessure en hebben er wel vertrouwen in.

Vanuit Hato zijn perspectief snap ik dit niet. Hij is top, maar moet zich nog bewijzen in de CL en Oranje. En met al die concurrentie bij Chelsea zet hij wel een zekere WK-deelname op het spel. Ik zou nog een jaartje blijven in Amsterdam. Die toptransfer komt toch wel.

Abubakari

Well-known member
Gloukh inmiddels ook al zo goed als binnen.

Het is Mike Verweij die het zegt, nog verre van binnen dus.

Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Nieuwe keeper Heerkens is binnen. Ben benieuwd, bij het jeugd Oranje maakte hij een goede indruk. Met het oog op volgend jaar wel goed om hem binnen te hebben, hij zal dit seizoen wel vooral in Jong Ajax spelen. Had bij Sparta Praag ook alleen in het B-team gespeeld.

Verder meldt VI dat Gloukh deze week komt, dat zou top zijn. Daarna nog minimaal één verdediger, een opvolger voor Hendo en een nieuwe spits zodra Brobbey wordt verkocht. Nog genoeg werk aan de winkel.

Batigoal

Well-known member
Het is nu hopen op Atalanta. Die zijn aan het onderhandelen met Inter om Lookman te verkopen en Brobbey zou dan op het lijstje staan als vervanger.

zwammy

Well-known member
Nou, Ajax heeft echt alles eruit gehaald en Hato gaat voor 40 naar Chelsea. Wel grappig om de kenners een pagina terug te zien vertellen wat het zou worden.

Batigoal

Well-known member
40 miljoen vind ik wel een beetje weinig hoor. Maar goed, daardoor kunnen we wel door. Gloukh contracteren, Itakura en een 6 halen en Baas naar linksback. Wordt je niet slechter van.

Abubakari

Well-known member
Nou, Ajax heeft echt alles eruit gehaald en Hato gaat voor 40 naar Chelsea. Wel grappig om de kenners een pagina terug te zien vertellen wat het zou worden.
Welke kenners bedoel je dan?
Ik heb even teruggelezen maar zie behalve mijn niet geheel serieuze 120 miljoen alleen Mike Verweij die bericht dat Ajax meer dan 40 miljoen wil. Maar die zit er vaker naast.
En nog een 60 miljoen van Eef. Dawast.

Ik las dat in de praktijk niet zo vaak meer dan 40 miljoen wordt betaald voor een lb.
Maar bij PL clubs hoop je toch op wat meer.

Eef de Kip

Well-known member
Heb nog wat zitten lezen en kijken over Itakura en begrijp dat hij vooral defensief erg sterk is, zo maar kans dat we dat kunnen gebruiken

Bovenaan