Ajax Transfertopic

Pascallovic

Well-known member
Nou ja, er is natuurlijk erg slecht gehandeld rond Younes sinds de zomer. Ook toen was zijn contractsituatie bekend, evenals zijn sterke- en zwakke kanten. Als er dan een club komt die tussen de 10 en 15 miljoen wil betalen, moet je dat gewoon accepteren.
 

Abubakari

Well-known member
Tussen de 10 en 15 miljoen kan ook 10,1 zijn. :D
Maar Ajax had hem inderdaad beter in de zomer kunnen verkopen, maar ach, die paar miljoen meer of minder.
 

Pascallovic

Well-known member
Ja en er zou ook een bod van 50 miljoen op Dolberg zijn geweest.

Vandaar dat ik het ook een beetje ruim heb gehouden met een bod tussen de 10 en 15 miljoen. Er is tenminste een bod geweest in die richting in de zomer en hoe hoog het precies was, dat is niet duidelijk. Die 15 miljoen lijkt mij aan de hoge kant net als dat vage bod van 50 miljoen op Dolberg.
 

Pascallovic

Well-known member
Transfer Younes waarschijnlijk van de baan vanwege persoonlijke omstandigheden. Die loopt dus gratis de deur uit deze zomer. Ben benieuwd wat die omstandigheden zijn.
 

Eef de Kip

Well-known member
Dat van die optie voor nog een jaar klopt dus niet?

Krijgt hij waarschijnlijk over een half jaar de helft van die transfersom.
 

Pascallovic

Well-known member
Dat van die optie voor nog een jaar klopt dus niet?

Krijgt hij waarschijnlijk over een half jaar de helft van die transfersom.
Voor die optie moet ie een bepaald percentage aan wedstrijden spelen, voordat die gelicht kan worden. Dat percentage is schijnbaar niet meer haalbaar.
 

ElSimao

Active member
Dat van die optie voor nog een jaar klopt dus niet?

Krijgt hij waarschijnlijk over een half jaar de helft van die transfersom.

Zo'n dealtje zal er inderdaad wel gemaakt worden. Lekker signaal naar Younes, Napoli is niet bereid om wat extra miljoenen op tafel te leggen om hem een half jaar eerder erbij te hebben. Plus zijn WK-kansen zijn definitief klaar (voor zover die er waren natuurlijk).
 

Batigoal

Well-known member
De 18-jarige Pascal Struijk gaat naar Leeds United en wordt ploeggenoot van Jay-Roy Grot en Vurnon Anita. De verdediger speelde overigens nog maar anderhalf jaar voor Ajax, nadat hij in 2016 kwam van ADO Den Haag.
 

ElSimao

Active member
De 18-jarige Pascal Struijk gaat naar Leeds United en wordt ploeggenoot van Jay-Roy Grot en Vurnon Anita. De verdediger speelde overigens nog maar anderhalf jaar voor Ajax, nadat hij in 2016 kwam van ADO Den Haag.

Daarnaast gaat Deyo naar Groningen op huurbasis.

Denk dat ie zelfs daar door de mand valt. Kan er geen zak van.
 

Batigoal

Well-known member
Zo'n dealtje zal er inderdaad wel gemaakt worden. Lekker signaal naar Younes, Napoli is niet bereid om wat extra miljoenen op tafel te leggen om hem een half jaar eerder erbij te hebben. Plus zijn WK-kansen zijn definitief klaar (voor zover die er waren natuurlijk).

Trieste persoonlijke omstandigheden zorgen ervoor dat Younes op dit moment Nederland niet wil verlaten. Aangezien alle partijen het liefst een transfer hadden gewild lijkt dit me werkelijk de reden dat hij alsnog blijft.

Wat moet hj daar? Ze hebben Kane toch?

Kane is teruggestuurd naar Engeland.
 

ElSimao

Active member
Trieste persoonlijke omstandigheden zorgen ervoor dat Younes op dit moment Nederland niet wil verlaten. Aangezien alle partijen het liefst een transfer hadden gewild lijkt dit me werkelijk de reden dat hij alsnog blijft.

Noem me achterdochtig, maar bij Italiaanse clubs vermoed ik altijd vals spel.

Vraag me ook af waarom Younes bij trieste persoonlijke omstandigheden in Nederland zou willen zijn en niet in Duitsland.
 

Batigoal

Well-known member
Noem me achterdochtig, maar bij Italiaanse clubs vermoed ik altijd vals spel.

Vraag me ook af waarom Younes bij trieste persoonlijke omstandigheden in Nederland zou willen zijn en niet in Duitsland.

Younes zelf heeft de transfer afgebroken.

En geen idee, wie weet heeft hij een doodzieke Nederlandse vriendin.
 
Bovenaan