Batigoal
Well-known member
Ajax ziet af van de bonussen omdat Napoli de 5 miljoen in 1 keer betaalt.
Overmars eruit!
Ajax ziet af van de bonussen omdat Napoli de 5 miljoen in 1 keer betaalt.
Ja en er zou ook een bod van 50 miljoen op Dolberg zijn geweest.
Transfer Younes waarschijnlijk van de baan vanwege persoonlijke omstandigheden. Die loopt dus gratis de deur uit deze zomer. Ben benieuwd wat die omstandigheden zijn.
Voor die optie moet ie een bepaald percentage aan wedstrijden spelen, voordat die gelicht kan worden. Dat percentage is schijnbaar niet meer haalbaar.Dat van die optie voor nog een jaar klopt dus niet?
Krijgt hij waarschijnlijk over een half jaar de helft van die transfersom.
Dat van die optie voor nog een jaar klopt dus niet?
Krijgt hij waarschijnlijk over een half jaar de helft van die transfersom.
De 18-jarige Pascal Struijk gaat naar Leeds United en wordt ploeggenoot van Jay-Roy Grot en Vurnon Anita. De verdediger speelde overigens nog maar anderhalf jaar voor Ajax, nadat hij in 2016 kwam van ADO Den Haag.
Zo'n dealtje zal er inderdaad wel gemaakt worden. Lekker signaal naar Younes, Napoli is niet bereid om wat extra miljoenen op tafel te leggen om hem een half jaar eerder erbij te hebben. Plus zijn WK-kansen zijn definitief klaar (voor zover die er waren natuurlijk).
Wat moet hj daar? Ze hebben Kane toch?
Trieste persoonlijke omstandigheden zorgen ervoor dat Younes op dit moment Nederland niet wil verlaten. Aangezien alle partijen het liefst een transfer hadden gewild lijkt dit me werkelijk de reden dat hij alsnog blijft.
Noem me achterdochtig, maar bij Italiaanse clubs vermoed ik altijd vals spel.
Vraag me ook af waarom Younes bij trieste persoonlijke omstandigheden in Nederland zou willen zijn en niet in Duitsland.
Younes zelf heeft de transfer afgebroken.
En geen idee, wie weet heeft hij een doodzieke Nederlandse vriendin.