Ajax Transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Tsja Haps had je ook voor weliswaar iets teveel geld kunnen pakken, maar die is wel beter dan Dijks. Geld is toch het probleem niet in Amsterdam.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zoals Haps nu bij Feyenoord speelt, had hij het ook makkelijk bij Ajax gered. Maar prima dat ze hem na een paar mindere wedstrijden bij AZ gelijk af hebben geschreven. Nu speelt 'ie bij ons en Dijks bij Ajax.
 

Abubakari

Well-known member
Dijks of Diks, maakt niet veel uit denk ik. Dijks verdwijnt straks ook wel weer uit de basis. Heb je of Viergever of Sinkgraven op linksback. Niks minder dan Haps. Geen slechte speler, maar ook geen bijzondere.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het is allemaal nu toch mosterd na de maaltijd. Zonder Europees voetbal is er voor Ajax denk ik geen noodzaak om dat soort spelers te halen. Met de huidige selectie en de kale speelkalender moet de titel ook prima haalbaar zijn.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik denk dat je er maximaal eentje moet halen. Dus of Siem of Nigel en niet beiden. Als je kiest voor Nigel, ben je gewoon te laat, want juist zijn ervaring had van pas gekomen in Europa. Dan had je geen Veltman op het middenveld gezet, maar Nigel de Jong.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik denk dat je er maximaal eentje moet halen. Dus of Siem of Nigel en niet beiden. Als je kiest voor Nigel, ben je gewoon te laat, want juist zijn ervaring had van pas gekomen in Europa. Dan had je geen Veltman op het middenveld gezet, maar Nigel de Jong.

Dat was ook degene geweest die ik zou hebben gehaald. Niet pas in augustus, maar nog voor de eerste training. Na het wegvallen van Nouri zou ik voor Sneijder zijn gegaan om de boel nog te repareren.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Volgens de Telegraaf is er inderdaad contact van Ajax met Nigel de Jong. Zou een portie wanbeleid zijn als hij nu nog zou komen.
 

Batigoal

Well-known member
Het heeft geen zin meer om nu nog iemand te halen. Bij vertrek van Dolberg heb je Cassierra die in vorm is.

Achterin moeten W?ber en Orejuela nog even wennen, maar daarna schuift Viergever op naar links. Ik zou het niet eens zo'n gek idee vinden om als achterste linie Viergever-W?ber-Veltman-Orejuela aan te houden en dan De Ligt even uit de wind houden. Net als Dolberg groot talent die nu even in een dip zit. Het liefst heb ik natuurlijk Veltman op de bank, maar dat zal wel niet gebeuren.
 

Unregistere

Well-known member
Nigel de Jong terug zou wel echt leuk zijn. Onderschatte voetballer wat mij betreft. Maar wel een beetje mosterd na de maaltijd wellicht.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Complete flauwekul om nu nog het te doen. Die had je er tegen Nice bij moeten hebben. De Jong haal je voor de Europese wedstrijden, niet voor de eredivisie.
 

mainsupreme

New member
N. de Jong kan ook prima uit de voeten als rechtsback en Siem als extra aanvaller.
Ik vind het niet eens zo stom, al hadden ze moeten komen nadat Nouri in het ziekenhuis belandde.
 

Fregge

Well-known member
Lekker beleid weer van Ajax. Moet er nu echt niet aan denken dat Ziyech geblesseerd raakt...
 
Bovenaan