Ajax Transfertopic

Eresd?g?

Banned
Verschil is wel dat Ajax het nu intern kan opvangen en er bedragen worden genoemd waar je geen nee tegen kunt zeggen. Ik vond die 16 of 17 miljoen voor Zlaten ook in die tijd geen hoog bod of zo.

Dolberg weg is gewoon Huntelaar in de spits, met daarachter Cassiera die een aardige voorbereiding heeft gedraaid.
Ze gingen toen ook akkoord met dat bedrag vanwege relletje tussen Zlatan en vd Vaart toch? Zlatan was niet de makkelijkste in de groep volgens mij...
 

ALenstra

Well-known member
Klopt, Zlatan en Rafael konden elkaar niet zien of luchten. Er was inderdaad een voorval in de kleedkamer waardoor Zlatan weg moest.
 

SanMark.

Well-known member
Verschil is wel dat Ajax het nu intern kan opvangen en er bedragen worden genoemd waar je geen nee tegen kunt zeggen. Ik vond die 16 of 17 miljoen voor Zlaten ook in die tijd geen hoog bod of zo.

Dolberg weg is gewoon Huntelaar in de spits, met daarachter Cassiera die een aardige voorbereiding heeft gedraaid.

Inderdaad je kreeg toen een kleine verdubbeling van je geld bij Zlatan. Die hebben ze echt voor een fooi weggedaan om de lieve vrede te bewaren.
 

Eresd?g?

Banned
Klopt, Zlatan en Rafael konden elkaar niet zien of luchten. Er was inderdaad een voorval in de kleedkamer waardoor Zlatan weg moest.
Volgens mij had Zlatan iets daarvoor overtreding gemaakt op vd Vaart in wedstrijd Nederland tegen Zweden en viel vd Vaart toen uit. Was aantal weken geblesseerd. Toen scoorde Zlatan dat werelddoelpunt tegen NAC werd vd Vaart in publiek de hele tijd getoond. Zat idd niet lekker tussen die twee.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De Zlatan bij Ajax was ook niet de Zlatan van daarna. Bij Juve is het daarna snel gegaan.
 

Pascallovic

Well-known member
De Zlatan bij Ajax was ook niet de Zlatan van daarna. Bij Juve is het daarna snel gegaan.
Ben ik het niet mee eens. Bij de laatste wedstrijden van Zlatan bij Ajax zag je dat hij een topseizoen zou gaan draaien en dat ie echt op een hoog niveau zat. Dat heeft ie vervolgens ook laten zien bij Juventus. Ze hadden hem echt nog een jaar moeten houden, want hij zou echt de hele Eredivisie op een hoop gaan spelen, zoals ie tegen NAC al deed.
 

Batigoal

Well-known member
Ben ik het niet mee eens. Bij de laatste wedstrijden van Zlatan bij Ajax zag je dat hij een topseizoen zou gaan draaien en dat ie echt op een hoog niveau zat. Dat heeft ie vervolgens ook laten zien bij Juventus. Ze hadden hem echt nog een jaar moeten houden, want hij zou echt de hele Eredivisie op een hoop gaan spelen, zoals ie tegen NAC al deed.

Toch was Zlatan pas in de laatste maanden echt bepalend.

Ik denk alleen dat er nog mensen vertrekken, maar niemand meer bij komt op Siem de Jong dan na. Hoeft ook niet met alleen binnenlands voetbal in het vooruitzicht. Maar zonde is het wel als men wat eerder in actie was gekomen.
 

De Wolf

Well-known member
Deze zomer zijn de transfersommen bizar. Zelfs Feyenoord zou voor premierleague begrippen ergens onderaan eindigen.
 

Pascallovic

Well-known member
Deze zomer zijn de transfersommen bizar. Zelfs Feyenoord zou voor premierleague begrippen ergens onderaan eindigen.
Er wordt gewoon niet geinvesteerd. Feyenoord koopt en verkoopt ongeveer voor gelijkwaardige totaal bedragen. PSV vangt ruim 30 miljoen en komt niet verder dan iets van 15 miljoen om terug te kopen. Ajax vangt 90 miljoen en heeft voor 14 miljoen in de selectie gestoken. Al dat geld verdwijnt uit de Nederlandse markt.
 

De Wolf

Well-known member
Het meeste leuke materiaal zit toch bij de drie topclubs. Dan zal er iets uit het buitenland gehaald moeten worden.
 

mainsupreme

New member
Feit is wel dat je Tete, Riedewald, Traor?, Klaassen en Sanchez bent kwijtgeraakt en niks bijzonders voor de basis hebt teruggehaald. Al lijkt Huntelaar een prima reserve spits.
 

Abubakari

Well-known member
Feit is wel dat je Tete, Riedewald, Traor?, Klaassen en Sanchez bent kwijtgeraakt en niks bijzonders voor de basis hebt teruggehaald. Al lijkt Huntelaar een prima reserve spits.

Zullen we eerst eens afwachten wat Orejuela en W?ber kunnen voor we ze alweer afschrijven?

Ik vond Neres vandaag trouwens wederom goed invallen. Qua goals en assists doet ie het volgens mij best goed, daarnaast ook een fijne dribbelaar die goed is in de korte ruimte.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ajax Transfertopic

Er wordt gewoon niet geinvesteerd. Feyenoord koopt en verkoopt ongeveer voor gelijkwaardige totaal bedragen. PSV vangt ruim 30 miljoen en komt niet verder dan iets van 15 miljoen om terug te kopen. Ajax vangt 90 miljoen en heeft voor 14 miljoen in de selectie gestoken. Al dat geld verdwijnt uit de Nederlandse markt.

De spelers die een beetje interessant konden zijn heeft Feyenoord wel zo'n beetje opgehaald. Ik zou echt niet weten wie Ajax nu in de eredivisie moet gaan oppikken. Gezien Ajax geen Europees voetbal speelt zijn versterkingen in principe niet noodzakelijk.
 

Pascallovic

Well-known member
De spelers die een beetje interessant konden zijn heeft Feyenoord wel zo'n beetje opgehaald. Ik zou echt niet weten wie Ajax nu in de eredivisie moet gaan oppikken. Gezien Ajax geen Europees voetbal speelt zijn versterkingen in principe niet noodzakelijk.
Ja, nu is het te laat, maar er waren gewoon een aantal opties. Op linksback hebben ze niemand kunnen vinden, maar ondertussen doet van Drongelen het prima in de Bundesliga bij HSV. Had hem erbij genomen als Ajax voor backup. Nu speelt Dijks er die we al lang hebben afgeschreven. Een type Nakamba had je er ook wel bij kunnen hebben, als je echt van plan bent om met Huntelaar en Dolberg te gaan spelen.
 
Bovenaan