Ajax Transfertopic

Abubakari

Well-known member
6 miljoen voor Klaiber, dat is een koopje, zeker vanuit Utrecht. Dat wordt puzzelen in de VK League @Abubakari
Nee hoor, ik heb Gustafson, dus geen gepuzzel.

Als back up voor Mazraoui zal het best een prima speler zijn, harde RB met redelijk wat assists, maar hij is a te duur en b zo'n Utrecht fanpleaser met zijn domme acties tov Ajax waardoor vrijwel geen enkele Ajacied blij is met zijn komst.
 

Abubakari

Well-known member
Klaiber gaat Mazraoui er niet uitspelen in de vorm waarin Mazraoui nu verkeert. Klaiber zal straks tegen ASWH in de beker wel wat minuten mogen maken, maar verder mag ie gezellig naast Stekelenburg en Huntelaar zitten.
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Boeien, zijn bankrekening wordt er niet slechter van.
Daar hebben we het toch niet over? We hebben het er over of ie Mazraoui er uit speelt of niet.

Sowieso en niet veel toevoegende opmerking, want Klaiber komt niet naar Ajax met de bedoeling zijn bankrekening te spekken, die zal ook sportieve ambities hebben. En met het drukke programma in competitie, beker en CL vast zijn minuten ook wel maken.
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Poll: Davy Klaassen terug bij Ajax...
[*]is okee, bruikbare speler
[*]is prima, directe versterking
[*]is voorspelbaar, maar kan er mee leven
[*]is een garantie voor 15-20 goals
[*]echt een rare transfer voor dat geld
[*]doet me denken aan periode FdB
[*]rot toch op man dat kan toch niet?
[*]sterk, ervaren, Nederlands, blij mee
[sup]Tussenstand:[/sup]
results.cgi

[sup]Ook een poll maken? Klik hier[/sup]
 

Batigoal

Well-known member
Paris Saint-Germain heeft een bod gedaan op Lisandro Martinez. Wie weet is dat een verklaring dat hij dit seizoen zo weinig in actie komt.
 

Abubakari

Well-known member
Paris Saint-Germain heeft een bod gedaan op Lisandro Martinez. Wie weet is dat een verklaring dat hij dit seizoen zo weinig in actie komt.
Zou ik erg jammer vinden, maar zo te horen laat Ajax niemand meer gaan in deze fase van het transferwindow, dus hoop dan maar dat het een gerucht blijft.
 
Bovenaan