Ik ben geen fan van Utd, dus wat mij betreft mag hij.Van Gaal gaat van een middelmatig Engels team een middelmatig Nederlands team maken?
Nee, die clown van Barcelona hebben we nog. De opvolger van Cillessen staat gewoon nog niet klaar, dus ze zullen een andere keeper moeten halen. Boer, Onana en van der Hart missen de kwaliteit als je om de titel wil meedoen.Zal Ajax bij een eventueel vertrek een nieuwe keeper halen? Tijd terug toch eentje gekocht/gehuurd van Barcelona of is hij alweer weg?
Nee, die clown van Barcelona hebben we nog. De opvolger van Cillessen staat gewoon nog niet klaar, dus ze zullen een andere keeper moeten halen. Boer, Onana en van der Hart missen de kwaliteit als je om de titel wil meedoen.
Ik moet nog maar zien of Cillessen vertrekt. Lloris is ook een serieuze optie bij Man Utd en natuurlijk een paar klassen beter. Ik neem aan dat ze die eerst proberen te halen.
Verder gaat Ajax echt niet zo snel een buitenlander halen, tenzij het om een heel jonge speler gaat. Dat zou gewoon Padt of Ruiter worden ter vervanging van Cillessen.
Boer was in die ene wedstrijd die hij mocht keepen vorig seizoen dramatisch tegen FC Dordrecht. Dan is Padt wel beter. Of wie weet kunnen ze Hahn strikken. Een Vermeer kon de overstap de andere kant op ook maken. Ruiter hoef ik dan weer niet te zien. Die is redelijk overschat.Beide toch niet veel beter dan Boer?
Ik moet nog maar zien of Cillessen vertrekt. Lloris is ook een serieuze optie bij Man Utd en natuurlijk een paar klassen beter.
Ik wil niet lopen mieren maar een paar klassen beter is toch wel een beetje overdreven?
Nantes heeft Sigthorsson gepresenteerd. Lijkt me nu wel vrij definitief.
Zou je denken?
Wellicht voor de zekerheid maar de eerste speelronde even afwachten.
Las het inderdaad ook. Geen idee of het wat is. Redelijk wat ervaring in de Lique 1.Pistone heeft te lang gewacht, Ajax is afgehaakt en richt zich nu op Mounier uit Frankrijk. Moet 2 miljoen kosten.