Ajax transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

fr-keff

Active member
Zal Ajax bij een eventueel vertrek een nieuwe keeper halen? Tijd terug toch eentje gekocht/gehuurd van Barcelona of is hij alweer weg?
 

Pascallovic

Well-known member
Zal Ajax bij een eventueel vertrek een nieuwe keeper halen? Tijd terug toch eentje gekocht/gehuurd van Barcelona of is hij alweer weg?
Nee, die clown van Barcelona hebben we nog. De opvolger van Cillessen staat gewoon nog niet klaar, dus ze zullen een andere keeper moeten halen. Boer, Onana en van der Hart missen de kwaliteit als je om de titel wil meedoen.
 

fr-keff

Active member
Nee, die clown van Barcelona hebben we nog. De opvolger van Cillessen staat gewoon nog niet klaar, dus ze zullen een andere keeper moeten halen. Boer, Onana en van der Hart missen de kwaliteit als je om de titel wil meedoen.

Een Nederlander? Zou op dit moment niemand kunnen opnoemen. Het zou dus een buitenlander moeten zijn. Tenzij Vorm of Krul een transfer terug naar Nederland zien zitten.
 

Batigoal

Well-known member
Ik moet nog maar zien of Cillessen vertrekt. Lloris is ook een serieuze optie bij Man Utd en natuurlijk een paar klassen beter. Ik neem aan dat ze die eerst proberen te halen.

Verder gaat Ajax echt niet zo snel een buitenlander halen, tenzij het om een heel jonge speler gaat. Dat zou gewoon Padt of Ruiter worden ter vervanging van Cillessen.
 

fr-keff

Active member
Ik moet nog maar zien of Cillessen vertrekt. Lloris is ook een serieuze optie bij Man Utd en natuurlijk een paar klassen beter. Ik neem aan dat ze die eerst proberen te halen.

Verder gaat Ajax echt niet zo snel een buitenlander halen, tenzij het om een heel jonge speler gaat. Dat zou gewoon Padt of Ruiter worden ter vervanging van Cillessen.

Beide toch niet veel beter dan Boer?
 

Pascallovic

Well-known member
Beide toch niet veel beter dan Boer?
Boer was in die ene wedstrijd die hij mocht keepen vorig seizoen dramatisch tegen FC Dordrecht. Dan is Padt wel beter. Of wie weet kunnen ze Hahn strikken. Een Vermeer kon de overstap de andere kant op ook maken. Ruiter hoef ik dan weer niet te zien. Die is redelijk overschat.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Padt is de meest logische optie als Cillessen vertrekt. Sowieso een oude bekende, inmiddels al wat jaren ervaring op het hoogste niveau, goede leeftijd om de stap te maken, en vorig seizoen na Cillessen en Hahn de beste keeper van de eredivisie.
 

Batigoal

Well-known member
Ik wil niet lopen mieren maar een paar klassen beter is toch wel een beetje overdreven?

Ik vind Lloris als complete doelman die al jaren op hoog niveau speelt wel veel verder dan Cillessen. En dat is logisch, want Cillessen is nog maar krap 2 jaar eerste keeper van Ajax en heeft nog wat in te halen. Lloris schat ik op dit moment wel in het kleine rijtje topkeepers in Europa en Cillessen duidelijk nog niet.
 

Eresd?g?

Banned
Nantes heeft Sigthorsson gepresenteerd. Lijkt me nu wel vrij definitief. Iets van drie miljoen begreep ik. Prima bedrag. Zal je zien dat hij net als Dario C. aan de lopende band gaat scoren. :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan