Dat lijkt me heerlijk om te zeggen als supporter.
We hebben inmiddels 9 keepers onder contract staan. Kunnen we er daar niet ??n van omvormen tot linksback?
Misschien kan die Onana voetballen inderdaad, want als keeper gaat het hem niet worden.We hebben inmiddels 9 keepers onder contract staan. Kunnen we er daar niet ??n van omvormen tot linksback?
Misschien kan die Onana voetballen inderdaad, want als keeper gaat het hem niet worden.
We hebben inmiddels 9 keepers onder contract staan. Kunnen we er daar niet ??n van omvormen tot linksback?
Ik las net dat jullie er een van de hand hebben gedaan aan Dordt.
Dat schiet op, deze week ook al eentje naar Oss.Ik las net dat jullie er een van de hand hebben gedaan aan Dordt.
Overmars is een grote azijnzeiker wat geld betreft.
Duarte is toch geen voormalig Spaanse subtopper?Nee je moet er eentje hebben die zonder blikken of blozen dik 3 miljoen per jaar betaald voor een voormalige Spaanse subtopper.
Afgaande op die ballen die hij rechtstreeks in de voeten van de spits van de tegenpartij schoof zie ik daar ook weinig toekomst voor hem.
Ik word echt helemaal gek van die Kleine Kruidenier. Ik zie Dijks liever niet komen maar als ze hem bij de club blijkbaar goed genoeg vinden moet je ook niet gaan emmeren over een vraagprijs van ??n miljoen. Als hij dat niet waard is moet je hem ook niet gaan proberen te halen.
Duarte is toch geen voormalig Spaanse subtopper?
Mooie linkerkant met Boerrigter in de aanval.Met zijn postuur zou hij denk ik prima renderen bij Celtic. Als je dan het een beetje goed doet, dan komen ze vanuit de Premier League wel voor je.
Werd wel zonder blikken of blozen even meer dan 3 miljoen voor neergeteld. Dan gaan ze nu moeilijk doen over 1 miljoen voor Dijks.Nee Duarte verdiende maar 2 miljoen toch?
In principe niet, maar gezien het beleid van Ajax wel.Is Virgil Van Dijk onhaalbaar voor Ajax?