Nee, want de buitenlandse transfers zijn dit seizoen lekker gegaan.
Dan hadden ze Gudelj wel eerder mogen halen bij NAC. Een noodsprong bij Zimling geloof ik niet in, omdat al een tijd bekend was dat Poulsen zou vertrekken en ze dus eerder een opvolger hadden moeten hebben. Ik vrees dat het een weloverwogen beslissing was. Misschien is dat laatste nog wel het ergst.Ze hebben Gudelj vier seizoenen kunnen volgen dus lijkt me nu van wel. Zimling was noodsprong.....
Tja...Of Viergever en Riedewald centraal.
Bedoelde natuurlijk Viergever back en Riedewald centraalTja...
Tis ook nooit goed he..Dan hadden ze Gudelj wel eerder mogen halen bij NAC. Een noodsprong bij Zimling geloof ik niet in, omdat al een tijd bekend was dat Poulsen zou vertrekken en ze dus eerder een opvolger hadden moeten hebben. Ik vrees dat het een weloverwogen beslissing was. Misschien is dat laatste nog wel het ergst.
Nogmaals, tja...Bedoelde natuurlijk Viergever back en Riedewald centraal
'Ajax vindt Dijks te duur en haalt eerdere deals met Willem II aan'
Gepubliceerd:
donderdag 4 juni 2015 om 07:03
Ajax heeft met Willem II nog geen akkoord bereikt over de transfersom voor Mitchell Dijks. De Tilburgers vragen volgens De Telegraaf ??n miljoen euro voor de linksback, die ook in de belangstelling staat van Celtic FC.
De Schotten deden naar verluidt al een bod van twee miljoen euro op de 22-jarige verdediger. Ajax moet volgens de krant de helft van dat bedrag betalen, omdat het bij de verkoop van Boilesen een doorverkooppercentage van vijftig procent overeenkwam met Willem II. Dat zou betekenen dat Ajax ??n miljoen euro moet neertellen voor Dijks. Maar Marc Overmars vindt dat te veel.
Als argument wordt gebruikt dat Ajax de Tilburgers in het verleden al hielp met Kenneth Vermeer, Mitchell Donald en Fabian Sporkslede. Het drietal werd door de Amsterdammers verhuurd aan Willem II. De Brabanders konden Dijks zelfs bijna gratis definitief overnemen van Ajax, die zelf Nicolai Boilesen lijken te verliezen. De contractonderhandelingen met de linksback werden gestaakt.
De Schotten deden naar verluidt al een bod van twee miljoen euro op de 22-jarige verdediger. Ajax moet volgens de krant de helft van dat bedrag betalen, omdat het bij de verkoop van Boilesen een doorverkooppercentage van vijftig procent overeenkwam met Willem II. Dat zou betekenen dat Ajax ??n miljoen euro moet neertellen voor Dijks. Maar Marc Overmars vindt dat te veel.
maar om nu te zeuren over een transfersom tussen de 1 of 2 miljoen voor een transfer is zo zielig.