ALenstra
Well-known member
Ook afgelopen zondag. Zat Boer op de bank. Als je dan Krul enigszins wil betrekken, zet je hem toch op de bank bij Ajax 1?
Volgens mij is Diederik Boer de vaste 2e keeper.
Ook afgelopen zondag. Zat Boer op de bank. Als je dan Krul enigszins wil betrekken, zet je hem toch op de bank bij Ajax 1?
Volgens mij is Diederik Boer de vaste 2e keeper.
Als Krul minder dan Diederik Boer is die nog nooit een bal heeft tegengehouden in Ajax1, dan kun je beter het leencontract be?indigen.Volgens mij is Diederik Boer de vaste 2e keeper.
Krul schijnt ook wel eens aardig in te vallen.Volgens mij heb ik aan het begin van het seizoen gelezen dat Boer standaard de tweede doelman is, ongeacht wie de eerste doelman is. Dus al zou Krul de concurrentiestrijd van Onana hebben gewonnen, zou die laatste derde doelman zijn. Wellicht omdat Bosz vindt dat Boer de meest geschikte man is om in te brengen vanaf de bank, mocht dat nodig zijn.
Volgens mij heb ik aan het begin van het seizoen gelezen dat Boer standaard de tweede doelman is, ongeacht wie de eerste doelman is. Dus al zou Krul de concurrentiestrijd van Onana hebben gewonnen, zou die laatste derde doelman zijn. Wellicht omdat Bosz vindt dat Boer de meest geschikte man is om in te brengen vanaf de bank, mocht dat nodig zijn.
Ajax heeft interesse in Deulofeu, die weg mag bij Everton. Dat zou ik wel een prima aanwinst vinden, al zal hij wellicht alleen gehuurd worden.
Is het zo'n topper? Traor? hangt in Afrika uit?
Die speelde bij Everton echt goed in het begin.
Uiteindelijk haalt Ajax een paar dagen voor het einde van de transfermarkt Larsson op voor 8 miljoen. Zo ingewikkeld is het allemaal niet.
Luque en Roger hebben het toch wel goed gedaan?Die Cuenca en die Bojan waren ook zo'n succes als vaardige (oud)Barcelona spelers. Hopelijk klopt er niks van dit gerucht. De combinatie Spanjaarden en Ajax is nog minder succesvol als al die transfers met AZ in de laatste 10 jaar.
Die eerste periode was echt heel goed, daarna bij Sevilla ook niet onaardig volgens mij.
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat zich voor hem geen Europese subtopper voor gaat melden.