Ajax - PSV

Abubakari

Well-known member
Vorig jaar dachten jullie ook even makkelijk te winnen met het gelul over balbezit. Vandaag zal het niet anders zijn. Locadia zal het verschil maken.

Hup PSV!

De jaren daarvoor voorspelde je ook elke keer makje 0-1 en won Ajax telkens makkelijk. Vandaag zal het niet anders zijn, makje 2-0. Bazoer zal het verschil maken.
 

Kevah

New member
Ik vind het verschrikkelijk voor Lestienne, maar voor Ajax komt het redelijk goed uit.
Toch de beste man die de aanval van PSV op dit moment heeft.

Zo en nu op naar Amsterdam!
4-0.
 

JMD

Well-known member
Balen dat we nu ook al Lestienne missen. De opdracht wordt er nog minder makkelijk door. Gaat niet goedkomen.

Verschrikkelijk voor Lestienne (wat het ook wezen mag).
 

Eresd?g?

Banned
Balen dat we nu ook al Lestienne missen. De opdracht wordt er nog minder makkelijk door. Gaat niet goedkomen.

Verschrikkelijk voor Lestienne (wat het ook wezen mag).
Kan Pereira wel eindelijk eens wat laten zien. Die is ook nog redelijk onopvallend geweest in de tijd die hij gekregen heeft.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zullen we een jonge speler uit Zuid-Amerika gewoon even de tijd geven om te acclimatiseren, voordat we al gaan concluderen dat hij te weinig laat zien?
 

Janssen

Well-known member
Ik zou Guardado ook niet opstellen. Dit soort wedstrijden zijn meestal toch niet doorslaggevend, kun je hem beter erbij hebben tegen de kleinere tegenstanders waarin hij veel harder nodig is. Maar goed, neem aan dat de staf geen onnodig risico neemt.
 

Eresd?g?

Banned
Ik zou Guardado ook niet opstellen. Dit soort wedstrijden zijn meestal toch niet doorslaggevend, kun je hem beter erbij hebben tegen de kleinere tegenstanders waarin hij veel harder nodig is. Maar goed, neem aan dat de staf geen onnodig risico neemt.
 

JMD

Well-known member
Ik zou Guardado ook niet opstellen. Dit soort wedstrijden zijn meestal toch niet doorslaggevend, kun je hem beter erbij hebben tegen de kleinere tegenstanders waarin hij veel harder nodig is. Maar goed, neem aan dat de staf geen onnodig risico neemt.

Normaal gesproken eens met het onderstreepte, maar dit duel gaat uitmaken of je na 8 duels 2, 5 of 8 punten achterstaat. Vind ik toch een redelijk doorslaggevend duel voorlopig. Tuurlijk nog niet voor de hele titelrace, maar als je na vandaag 8 punten achterstaat moet je ergens een keer een serie van minimaal 12 duels winnen op rij gaan halen, dat zie ik dit labiele PSV niet doen.
 

Janssen

Well-known member
Normaal gesproken eens met het onderstreepte, maar dit duel gaat uitmaken of je na 8 duels 2, 5 of 8 punten achterstaat. Vind ik toch een redelijk doorslaggevend duel voorlopig. Tuurlijk nog niet voor de hele titelrace, maar als je na vandaag 8 punten achterstaat moet je ergens een keer een serie van minimaal 12 duels winnen op rij gaan halen, dat zie ik dit labiele PSV niet doen.

Met een fitte selectie hoef je van niemand te verliezen.
 
Bovenaan