Ajax Nieuwstopic

Abubakari

Well-known member
Telesport stukjes/links lees ik nooit, Driessen en Verweij zijn stemmingsmakers die hun vriendjes beschermen en hun vijanden afzeiken. Ten Hag had de cl kunnen winnen, dan nog was het niks geweest volgens V&D.
Die onzin ga ik mijn tenen niet nog krommer mee maken dan ze al zijn na al die genante zooi bij Ajax.
Bij Ajax showtime kun je aan de kop meestal al zien dat het bij Driessen of Verweij vandaan komt. Sla ik standaard over.

Bernardo

Well-known member
Volgens mij is dit niet de Telegraaf maar de podcast van van Gijp, Jansen, Kieft en van Egmond.
Klopt.
Jansen heeft ook een dubbele pet op natuurlijk want hij is Heitinga zijn zaakwaarnemer, weet het nooit zo met Jansen, weet ook heel goed hoe het wereldje werkt

Abubakari

Well-known member
Jansen noemt op zijn beurt Blind een gezwel. Gezwellige boel.

Volgens Rob Jansen ligt het dus aan iedereen binnnen Ajax behalve aan zijn cliënt Heitinga dat hij ontslagen is.

Op AS even gelezen hoe en wat, maar Beuker wilde dus geen of niet genoeg spelers uit de stal van Jansen want die krijgt ook een veeg uit de pan.

JFK

Well-known member
Jansen noemt op zijn beurt Blind een gezwel. Gezwellige boel.

Volgens Rob Jansen ligt het dus aan iedereen binnnen Ajax behalve aan zijn cliënt Heitinga dat hij ontslagen is.

Op AS even gelezen hoe en wat, maar Beuker wilde dus geen of niet genoeg spelers uit de stal van Jansen want die krijgt ook een veeg uit de pan.
Jansen is een ordinaire patser.

Batigoal

Well-known member
Op dit soort momenten veegt iedereen rond de club zijn straatje schoon. Elke keer weer. Rob Jansen had exact hetzelfde interview na het ontslag van Schreuder en ook na het eerdere wegsturen van Heitinga. Geen idee als buitenstaander wie er gelijk heeft, maar het zal allemaal wel.

Duidelijk is dat er bij Ajax altijd veel gekonkel is en dat net te veel invloed heeft op het beleid. Dat is jammer en ik hoop dat dat ooit verandert.

JMD

Well-known member
Jansen noemde Van der Gijp in de vorige aflevering van de podcast (kieftjansenegmondgijp) een mongool dus is men nogal vrijgevochten qua taalgebruik.

Of de drie aan tafel vinden zijn taalgebruik prima omdat ze alledrie betaald worden door jansen. Dan is het hoererij.
Wat er in die podcast gebeurt laat ik voor hun rekening (maar ik vind ook dat taalgebruik idioot ja), maar ik dacht dat er op dit forum grenzen waren aan wat we konden posten, in ieder geval was het altijd zo dat we niet mochten schelden met ziektes.

Miramar

Well-known member
Wat er in die podcast gebeurt laat ik voor hun rekening (maar ik vind ook dat taalgebruik idioot ja), maar ik dacht dat er op dit forum grenzen waren aan wat we konden posten, in ieder geval was het altijd zo dat we niet mochten schelden met ziektes.
Dat klopt.

• Leuk
Waarderingen: JMD

Satyr

Administrator
Forumleiding
Posts over gezwel/ziekte weggehaald.

Als je die ziekte als werkwoord of bijvoeglijk naamwoord gebruikt, blijf hier dan lekker weg.

Bovenaan