Ajax Nieuwstopic

Abubakari

Well-known member
Laat de goeden maar lijden dan kunnen de clubs er wat.aan doen

Veel zwaarder straffen mag van mij
Punten in mindering meerdere wedstrijden zonder publiek hogere boetes
Makkelijk lullen voor iemand die nooit naar een stadion gaat.
Waarom moet ik bloeden voor iets waar ik part noch deel aan heb en waar ik niks aan kan doen?
Dit zijn criminele organisaties, daar staan clubs met goedwillende vrijwilligers als steward kansloos tegen.
Al had Ajax in dit geval meer kunnen doen, maar dan nog hadden ze niet kunnen voorkomen dat het tegen Groningen op definitief staken uit zou lopen.

erka

Well-known member
Dit zijn criminele organisaties, daar staan clubs met goedwillende vrijwilligers als steward kansloos tegen.

Waarom trek je als club (niet per se Ajax hoor, algemeen bedoel ik) miljoenen uit voor reservespelers terwijl je de beveiliging van je stadion tegen criminelen overlaat aan vrijwilligers? Huur om te beginnen eens professionele beveiligers in.

• Leuk
Waarderingen: JMD

Miramar

Well-known member
Makkelijk lullen voor iemand die nooit naar een stadion gaat.
Waarom moet ik bloeden voor iets waar ik part noch deel aan heb en waar ik niks aan kan doen?
Al had Ajax in dit geval meer kunnen doen, maar dan nog hadden ze niet kunnen voorkomen dat het tegen Groningen op definitief staken uit zou lopen.
Alle seizoenkaarten van de F side innemen en blokkeren. Daarna mondjesmaat nieuwe, gescreende, lichting binnen laten dat zwaar gecontroleerd wordt.

JMD

Well-known member
Waarom trek je als club (niet per se Ajax hoor, algemeen bedoel ik) miljoenen uit voor reservespelers terwijl je de beveiliging van je stadion tegen criminelen overlaat aan vrijwilligers? Huur om te beginnen eens professionele beveiligers in.
Eens, maar ik snap ook wel wat Abu zegt.

1 van de redenen dat ik dus nooit naar een uitduel van PSV zou willen is omdat ik dan in een vak zit met mensen waarvan er een aantal op zijn gunstigst gewoon gestoord is, maar in het ergste geval gewoon crimineel. Ik heb geen zin om daar last van te krijgen terwijl ik daar part noch deel aan heb.

Abubakari

Well-known member
Alle seizoenkaarten van de F side innemen en blokkeren. Daarna mondjesmaat nieuwe, gescreende, lichting binnen laten dat zwaar gecontroleerd wordt.
Dat hele lege vak, daar staan heel veel mensen die niks verkeerd doen, dus zo eenvoudig is het niet. Die relschoppers hou je alleen buiten als je echt zware beveiliging neer zet.

Hoewel ik denk dat het lastiger gaat zijn om dit probleem uit te roeien is dat wel het enige wat je kunt doen als club.

• Leuk
Waarderingen: PES5
Bovenaan