Ajax Nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eef de Kip

Well-known member
Alsof hij zich in Europa niet binnen kan voetballen. Ik denk zelfs als hij de rest van zijn carri?re in Nederland blijft hij al binnen is maar goed, het verschil tussen 15 miljoen en 30 miljoen is natuurlijk niet onbelangrijk. De kinderen moeten studeren enzo.
 

Pascallovic

Well-known member
Alsof hij zich in Europa niet binnen kan voetballen. Ik denk zelfs als hij de rest van zijn carri?re in Nederland blijft hij al binnen is maar goed, het verschil tussen 15 miljoen en 30 miljoen is natuurlijk niet onbelangrijk. De kinderen moeten studeren enzo.
Een Ziyech kiest niet voor geld, die kiest voor zijn carriere. Anders was ie wel eerder bij FC Twente vertrokken naar bijvoorbeeld een Hoffenheim waar hij meer kon verdienen.

Ik kan mij echter wel voorstellen dat een hoop spelers zwichten voor die miljoenen, ook Nederlandse spelers in de toekomst. Zo'n Gudelj schijnt daar in 3 jaar 17 miljoen te kunnen ophalen. Ik moet nog maar zien of ie een dergelijk bedrag over zijn gehele carriere bij elkaar kan spelen. Een Ziyech zal wel bijna het dubbele kunnen krijgen in China voor een paar jaar. Dat zet je toch op een gegeven moment aan het denken.
 

SanMark.

Well-known member
Hoezo ? Die jongen had juist graag mee willen doen voor Kameroen.

Juist niet. Hij wilde graag bij Ajax blijven zodat hij de concurrentie met Krul kan blijven aangaan. Hij heeft nu een basisplek en mocht hij naar de AC gaan en Krul zou uitstekend keepen dan is de kans groot dat hij de rest van het jaar ernaast zou staan.
 

JMD

Well-known member
Nee, die spelen straks tegen de aanstaande Duits kampioen

Aha, dat verklaart een hoop.

Tegen de aanstaande nummer 2 van Duitsland bedoel je dan neem ik aan? Want Leipzig werd toch aardig weggespeeld door Bayern 2 weken terug.
 

Eef de Kip

Well-known member
Grappig, dat RB Leipzig speelt met de Nederlandse variant in de verdediging. Die staan echt 2e in de Bundesliga?
 

Susa

New member
De Godenzoontjes hebben vleugeltjes...

De R.B. boys hebben vanmorgen aan het infuus gelegen.

Ze komen nu wel opzetten.. 1-4
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan