Ajax' Kampioensfeest 2019 De Graafschap-Ajax

Ajax' Kampioensfeest 2019 De Graafschap-Ajax


  • Totaal aantal stemmers
    13

Mario

Well-known member
Off topic.


KAMPIOENEN!

Geweldig seizoen, mocht (en moest) ook wel met de investeringen, maar uiteindelijk werd het toch een veel mooier seizoen dan je had durven dromen.
Volgend seizoen mag het wel iets minder spannend wat mij betreft. Liever gewoon van ronde 1 t/m 34 koploper.

Gewoon weer 5 jaar op je beurt wachten.
 

Batigoal

Well-known member
Bedankt allen!

Wat een fantastisch seizoen was dit! Europees natuurlijk schitterend, op het slot na. Dat zal nog wel even pijn blijven doen. En dan te bedenken dat je in juli al aan het duimen was om je ?berhaupt te kwalificeren. En dan zo'n run; geweldig om mee te maken.

Competitie natuurlijk ook retespannend. Daarbij zoals het hoort genoeg gezeken dat we g??n kampioen zouden worden. Vooral na de kansloze nederlaag tegen Feyenoord was het even klaar. Ik blijf erbij dat er genoeg onnodig puntverlies bij zat en je al eerder aan kop had moeten staan, maar dat hoorde wel in dit seizoen vol emoties en gemoedstoestanden.

Tot slot ook wel blij dat dit team zichzelf bekroond heeft met 2 prijzen. Onder Bosz hadden we ook een mooi jaar, maar die wonnen niks. Het voelt nu als een tijd van een tijdperk, ook al heb je het slechts over ??n seizoen dat dit team in deze samenstelling speelt. Maar gisteravond kwam er de vrede dat er veel spelers zullen vertrekken. Maar eerst vanmiddag nog genieten van de huldiging!
 

Eef de Kip

Well-known member
Dank allen, ik ben heul blij met de dubbel maar noem me verwend als ik nog steeds ongelofelijk baal van die uitschakeling in de halve finale.
 

Abubakari

Well-known member
Het voelt nu als een tijd van een tijdperk, ook al heb je het slechts over ??n seizoen dat dit team in deze samenstelling speelt. Maar gisteravond kwam er de vrede dat er veel spelers zullen vertrekken.
Vorig jaar rond deze tijd vreesde je ook al voor een totale leegloop, bleek ook reuze mee te vallen. Zullen er wel een aantal vertrekken, maar een totale leegloop zal wel wat meevallen. En dan nog, Ajax heeft ook de mogelijkheden om de selectie weer te versterken, dus einde van een tijdperk vind ik wat dramatisch gesteld. Ik zie het eerder als hrt begin van een tijdperk.

Ik denk dat Mario nog vrij optimistisch is als ie zegt dat PSVmaar 5 jaar hoeft te wachten.
 

Batigoal

Well-known member
Vorig jaar rond deze tijd vreesde je ook al voor een totale leegloop, bleek ook reuze mee te vallen. Zullen er wel een aantal vertrekken, maar een totale leegloop zal wel wat meevallen. En dan nog, Ajax heeft ook de mogelijkheden om de selectie weer te versterken, dus einde van een tijdperk vind ik wat dramatisch gesteld. Ik zie het eerder als hrt begin van een tijdperk.

Joh, gewoon een constatering in de huidige transfermarkt, er is geen dramatiek. Ajax koopt wel weer nieuwe sterren.

Genieten hoor die sfeer. #pakschaal
 

Abubakari

Well-known member
Morgen nog meer. Na de rellen.
Helaas, ook dat was je niet gegund. :D

Waar het in het verleden nog weleens misging tijdens huldigingen van Ajax, verliepen de festiviteiten donderdagmiddag zonder noemenswaardige problemen. De 100.000 mensen die naar het Museumplein in Amsterdam waren gekomen, vierden uitbundig feest.
 

Forza AZ

Well-known member
Helaas, ook dat was je niet gegund. :D

Waar het in het verleden nog weleens misging tijdens huldigingen van Ajax, verliepen de festiviteiten donderdagmiddag zonder noemenswaardige problemen. De 100.000 mensen die naar het Museumplein in Amsterdam waren gekomen, vierden uitbundig feest.

Gelukkig, het kan dus wel zonder problemen een huldiging in de binnenstad. :duim:
 

Abubakari

Well-known member
Ik neem aan dat die valse nicht van een Janssen net zo veel over het songfestival post als over Ajax, dus hij zal wel natte dromen van Matthijs de Ligt hebben, anders snap ik de vergelijking niet zo.
 

Batigoal

Well-known member
Mensen maakten zich op Twitter enige zorgen over de sippe en stille Onana. Is dat mysterie inmiddels opgehelderd?

O dat was me niet opgevallen. Hij was wel vrolijk toen hij op de stoel van de buschauffeur mocht.

Wat me wel opviel is dat Labyad behoorlijk chagrijnig was.
 
Bovenaan