Ajax in Europa

JMD

Well-known member
Toont ook wel aan wat voor wanprestatie Heitinga en Grim enz geleverd hebben...

1-0 al overigens

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Die Ierse competitie is ook erg zwak. Dit gaan gewoon twee makkelijke overwinningen voor Ajax worden.

Eef de Kip

Well-known member
zit iig vooruitgang in tov vorig seizoen, is nog een lange weg te gaan maar overwinningen tegen dit soort ploegen was afgelopen seizoen nog lastig

JMD

Well-known member
Ajax had eigenlijk 117-0 voor moeten staan maar krijgt dan nog de 3-1 binnen.
Toch wel opvallend dat Ajax in alledrie de officiële duels tot nu toe veel beter is, maar toch een goal tegen krijgt en eigenlijk ook te weinig scoort.

Batigoal

Well-known member
Hup Ajax!

Van de afgelopen 3 wedstrijden heb ik alleen de samenvattingen gezien, maar van wat ik begreep was het nog niet geweldig. Maar met een nieuw team en nieuwe trainer is het ook even wennen. Vanavond weer een behoorlijk gehusselde opstelling. Hopelijk een zorgeloze avond!

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Hup Ajax!

Van de afgelopen 3 wedstrijden heb ik alleen de samenvattingen gezien, maar van wat ik begreep was het nog niet geweldig. Maar met een nieuw team en nieuwe trainer is het ook even wennen. Vanavond weer een behoorlijk gehusselde opstelling. Hopelijk een zorgeloze avond!
Eerste uur tegen Shelbourne was goed hoor, na de 3-0 wat teveel gas terug genomen maar toen had het al 7-0 moeten staan.En pas het laatste kwartier was echt niet goed. Week daarvoor tegen Vojvodina was ook goed, had ook 7-1 oid moeten zijn. Met de aantekening dat Vojvo en Shelb geen toppoloegen zijn. Maar dan nog kun je ook tegen dat soort ploegen stroperig voor de dag komen. Tegen PEC was het inderdaad niet heel goed.

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Tolka Park, leuk man. Ooit de Northside Derby tegen Bohemian daar gezien. Toen was die ene grote tribune achter de goal nog dicht, aan het verbouwen ofzo denk ik. Geweldige avond gehad daar.

Batigoal

Well-known member
En alweer de gelijkmaker. Van richting veranderd, maar niet heel overtuigend weggewerkt daarvoor. Wel even scherp blijven graag.

Bovenaan