Ajax in Europa 2024/2025

erka

Well-known member
En de commentator "een loterij". Wat een onzin, dit is helemaal geen loterij. Pasveer maakt gewoon het verschil en sommige Ajacieden hadden echt faalangst bij die penals steeds op matchpoint.
 

Batigoal

Well-known member
Geen idee waar ik naar heb zitten kijken vanavond, maar wel lekker dat je 'm dan toch nog pakt. En lekker gedaan Pasveer!!

Mooi vingertje van Vilhena trouwens.
 

Abubakari

Well-known member
Godsamme, 15 jaar ouder. Het wereldrecord GVDs wel verbroken.
En Vilhena superheld. Met zijn vingertje voor zijn mond na de eerste die hij met ongelofelijk veel mazzel binnenschiet. En zijn nog slechtere tweede penalty.

Door. Maar wat een kutavond.
 

Susaa

Well-known member
Gefeliciteerd Ajacieden.

Maar we hebben nu wel een waardige opvolger van Clarence Seedorf kwa penalty’s 😅
 

Jef400

Well-known member
Godsamme, 15 jaar ouder. Het wereldrecord GVDs wel verbroken.
En Vilhena superheld. Met zijn vingertje voor zijn mond na de eerste die hij met ongelofelijk veel mazzel binnenschiet. En zijn nog slechtere tweede penalty.

Door. Maar wat een kutavond.
Het is goed afgelopen joh
 

Maasveld

Well-known member
En de commentator "een loterij". Wat een onzin, dit is helemaal geen loterij. Pasveer maakt gewoon het verschil en sommige Ajacieden hadden echt faalangst bij die penals steeds op matchpoint.
Ik moest wel even lachen toen Sneijder dat ook verkondigde.
 

Abubakari

Well-known member
Alsof ze de Champions League hebben gewonnen.
Ooit gezien dat er geen ontlading was na een penaltyserie? En dit is gewoon op veel fronten heel belangrijk voor Ajax, wereld van verschil tussen winst en verlies en wat er losbarst als je dit verloren had, dat draadje kon niet dunner. Dus ja, dan is iedereen blij en opgelucht.
Satyr doet ALenstra na, nu ga jij Satyr nadoen?

Normaal zijn de eerste en de laatste nemers zekerheidjes. De eerste, Bergwijn dus, neemt ze altijd goed, itt Tadic geen enkele strafschop gemist bij Ajax. Tadic mist regelmatig een penalty maar die had bij de pers het imago dat hij een geweldige strafschoppen nemer was. Maar ik geloof niet dat Brobbey een zekerheidje is.
Dat Taylor er 2 maakt verbaasde me ook.
En ook erg te gek dat Gaaei de beslissende maakt. Maar de held van de dag is natuurlijk Pasveer. Ongekend wat die hier flikt. 5 stoppen en een perfecte penalty nemen.

Ik ben net van de beademing af, hartslag is weer bijna normaal. De katten zijn weer voorzichtig onder de bank vandaan gekomen.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan