JMD
Well-known member
Die scheids wil ook vanavond nog Athene in kunnen natuurlijkNu elleboog in het gezicht van Sutalo. Mag best geel zijn scheids.
Die scheids wil ook vanavond nog Athene in kunnen natuurlijkNu elleboog in het gezicht van Sutalo. Mag best geel zijn scheids.
Eens, zelf er niet uitkomen maar had ook niet het idee dat die Grieken nog zouden gaan scorenZie alleen de laatste 20 minuten.
Ziet er professioneel uit
Ajax laat zich niet gekmaken
Het was niet bepaald een heksenketel.Zie alleen de laatste 20 minuten.
Ziet er professioneel uit
Ajax laat zich niet gekmaken
We hebben Bergwijn ook nog. En als die verkocht wordt zal daar een andere linksbuiten voor komen neem ik aan.El Sierd had er sowieso niet zoveel zin in geloof ik, wat een chagrijn.
Voorin zal het beter gaan als Traoré en Brobbey er vast in komen, maar het is wel te hopen op een doorbraak van Godts, Forbs of Rijkhoff want het is wat karig aanvallend.
Nog maar even een weekje wachten met Traore en Brobbey lijkt me.El Sierd had er sowieso niet zoveel zin in geloof ik, wat een chagrijn.
Voorin zal het beter gaan als Traoré en Brobbey er vast in komen, maar het is wel te hopen op een doorbraak van Godts, Forbs of Rijkhoff want het is wat karig aanvallend.
Qua publiek misschien niet, maar ik vond de Grieken best hard spelen. Daar ging Ajax gelukkig niet in mee.Het was niet bepaald een heksenketel.
Dat is geen mooie loting. Nice is het wel daar overigens..Dan naar Polen
Mocht Ajax eruit vliegen, dan treffen ze Nice...
Ik dacht serieus even dat dit een post van ALenstra was.Dan naar Polen
Mocht Ajax eruit vliegen, dan treffen ze Lens...