Ajax in Europa 2024/2025

Abubakari

Well-known member
Ik denk dat dit Ajax 2024/25 wordt, minder tegen, minder voor. Degelijker en hopelijk top 3. Of derde want ik schat PSV en Feyenoord hoger in.
Hoop ook dat er qua creativiteit nog wat bijkomt, het houdt niet echt over vind ik wat dat betreft.
 

Abubakari

Well-known member
Volgens mij zat El Sierd in de bezemkast bij Ziggo ipv in het stadion. Had het telkens over 37 graden in Athene.
IMG_5837.jpeg
 

Batigoal

Well-known member
El Sierd had er sowieso niet zoveel zin in geloof ik, wat een chagrijn.

Voorin zal het beter gaan als Traoré en Brobbey er vast in komen, maar het is wel te hopen op een doorbraak van Godts, Forbs of Rijkhoff want het is wat karig aanvallend.
 

Abubakari

Well-known member
El Sierd had er sowieso niet zoveel zin in geloof ik, wat een chagrijn.

Voorin zal het beter gaan als Traoré en Brobbey er vast in komen, maar het is wel te hopen op een doorbraak van Godts, Forbs of Rijkhoff want het is wat karig aanvallend.
We hebben Bergwijn ook nog. En als die verkocht wordt zal daar een andere linksbuiten voor komen neem ik aan.
Want Forbs (kan beter op atletiek gaan) en Godts (voorlopig?) zijn niet goed genoeg.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
El Sierd had er sowieso niet zoveel zin in geloof ik, wat een chagrijn.

Voorin zal het beter gaan als Traoré en Brobbey er vast in komen, maar het is wel te hopen op een doorbraak van Godts, Forbs of Rijkhoff want het is wat karig aanvallend.
Nog maar even een weekje wachten met Traore en Brobbey lijkt me.
 

Abubakari

Well-known member
Ja, 100% ALenstra.😀

Ik denk ook wel dat Ajax het redt, maar zo niet dan is het volgens mij ook niet direct kansloos tegen Lens. Farioli heeft het verdedigend goed staan, spelers weten beter wat ze moeten doen. En daar begint het mee, ik denk dat Ajax dit seizoen moeilijk te verslaan is.
Hopelijk jinx ik het nu niet.😓
 
Bovenaan