Die zou nooit 6 tegentreffers krijgen?Ten Hag was toch wel een goede trainer he.
Vier keer achter elkaar niet gewonnen. Overklast door Liverpool, AZ en Napoli. Thuis niet verder dan 1-1 tegen Eagles. Da's zelfs voor de grootste optimist niet iets om heel relaxed onder te blijven, toch.Die zou nooit 6 tegentreffers krijgen?
Raar toch, drie weken terug was iedereen nog enthousiast. Prima competitie start, 4-0 tegen Rangers en nu is het opeens volledig kut.
Vroeger hoefde je tegen Italiaanse ploegen nooit bang te zijn dat ze je helemaal inmaakten, die stopten gewoon na 2-0... Dit Napoli is echt anders en als je inderdaad niet oppast krijg je er daar weer minimaal vier om de orenZin in volgende week.😬
Wat wil je hier mee zeggen? Ik zeg toch dat het nu opeens volledig kut is? Verbaas me alleen wel enigszins over het enorme verval. Is lang geleden dat ze zo ontzettend slecht speelden.Vier keer achter elkaar niet gewonnen. Overklast door Liverpool, AZ en Napoli. Thuis niet verder dan 1-1 tegen Eagles. Da's zelfs voor de grootste optimist niet iets om heel relaxed onder te blijven, toch.
Die zou nooit 6 tegentreffers krijgen?
Raar toch, drie weken terug was iedereen nog enthousiast. Prima competitie start, 4-0 tegen Rangers en nu is het opeens volledig kut.
Oh, excuus. Ik dacht dat je bedoelde dat mensen nu zeggen dat het "opeens volledig kut is". Als in; voetbalvolgers zijn opportunistisch.Wat wil je hier mee zeggen? Ik zeg toch dat het nu opeens volledig kut is? Verbaas me alleen wel enigszins over het enorme verval. Is lang geleden dat ze zo ontzettend slecht speelden.
Dan begreep ik (en erka blijkbaar ook) je verkeerd. Sorry!Nee, dat het volledig kut is en dat alle kritiek terecht is lijkt me vrij duidelijk.
Oh, excuus. Ik dacht dat je bedoelde dat mensen nu zeggen dat het "opeens volledig kut is". Als in; voetbalvolgers zijn opportunistisch.
Op zich heeft ie gelijk dat ze als team niet goed genoeg zijn. Echter is hij daar verantwoordelijk voor.Wat een gelul van Schreuder weer in het interview.