Ajax in Europa 2022/2023

erka

Well-known member
Het stadiongeluid staat bij veel wedstrijden ook expres zachter, dit ter meerdere eer en glorie van het gezwets van de commentator.
Zie nu bv. bij Rangers-Napoli. Hoor het publiek zegt ie dan. Moet ik eerst het geluid 2x zo hard zetten. En ik ben niet doof.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Abubakari

Well-known member
En zo is het opeens bijna een wonder als je vanavond wint van Napoli.
Zie het eerlijk gezegd ook niet gebeuren, maar er gebeuren in het voetbal wel vaker dingen die je niet verwacht.
 

Batigoal

Well-known member
Ik heb er ook een hard hoofd in, al heeft Ajax vaak zat Europese wedstrijden gehad waarop ze boven zichzelf uit wisten te stijgen. Met een tegenstander in bloedvorm hebben we dat ook nodig. Maar de druk zit er wel op, omdat je in de 2 wedstrijden tegen Napoli eigenlijk wel 2 keer een resultaat nodig hebt om kans te maken om door te gaan.

De onder-18 heeft in ieder geval laten zien hoe het moet; zij wonnen, notabene met 10 man, tegen Napoli met 5-1.
 

Abubakari

Well-known member
Hoe lager de verwachtingen hoe beter het resultaat, hou ik me maar aan vast.😀
Zou in elk geval mooi zijn als ze na 3 slechte wedstrijden weer een aanvaardbaar niveau halen.
 

erka

Well-known member
Ajax in Europa is meestal wel beter dan in de competitie dus ik denk dat het echt niet kansloos is.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Alvarez en Blind hadden al geel moeten hebben.

Lekker tempo trouwens.
 
Bovenaan