Afschudden of aanhaken? : Feyenoord - PSV

Afschudden of aanhaken? : Feyenoord - PSV

• Winst Feyenoord

Stemmen: 14 63,6%
  • Gelijkspel

Stemmen: 2 9,1%
  • Makkie, 0-1!

Stemmen: 6 27,3%

• Totaal aantal stemmers
    22

gevegt

Well-known member
Cocu kan zo'n vraag beter afdoen als 'gewoon idioot'.

Locadia zit bij de selectie!:duim:

stc

Well-known member
Ik hoop dat die uitspraken van die directeur een extra motivatie vormen voor PSV om te winnen. Daarnaast heeft PSV nog wat recht te zetten na de onterechte nederlaag in Eindhoven.

erka

Well-known member
Haha Gijs de Jong met zijn reactie net op sportjournaal. Die zou zo bij NS of Prorail kunnen werken of een andere arrogante semi-overheid.

Miramar

Well-known member
De scheids heeft Feyenoord nu dus tegen dankzij Gijs de Jong. Die gaat plotseling vreemde beslissingen nemen in die heksenketel.

stc

Well-known member
Sowieso laat ik na de wedstrijd weten wat ik vind.

Daarnaast heb ik begrepen via de website van VI dat Feyenoord zich (deels) aanpast aan het spel van PSV. Linies dicht op elkaar en op juiste moment druk zetten. Dit betekent dus dat Feyenoord PSV het spel laat maken en hopend op een counter.
Ik verwacht dat PSV het juiste strijdplan heeft op bovengenoemde strijdwijze.

gevegt

Well-known member
Sowieso laat ik na de wedstrijd weten wat ik vind.

Daarnaast heb ik begrepen via de website van VI dat Feyenoord zich (deels) aanpast aan het spel van PSV. Linies dicht op elkaar en op juiste moment druk zetten. Dit betekent dus dat Feyenoord PSV het spel laat maken en hopend op een counter.
Ik verwacht dat PSV het juiste strijdplan heeft op bovengenoemde strijdwijze.

Ik ook!:duim:

gevegt

Well-known member
Ik ga er ook vanuit dat de heren Feskens en Rip ook de juiste adviezen hebben gegeven aan het team en technische staf en erop hebben gewezen wat de zwaktes en sterke punten zijn van de tegenstander.
Dat lijkt me een beetje overdreven als je tegen houthakkers speelt.
Gewoon Locadia er in na 80 minuten en dan winnen we!

Bovenaan