Als de regels zo duidelijk zijn, had het toch dezelfde avond of dag erna besloten moeten worden. Niet 2 maanden later.Best ingewikkeld. In de Africa-cup regels staat keihard dat van het veld lopen tijdens een wedstrijd leidt tot een reglementaire nederlaag. Maar dan de scheids eigenlijk moeten staken. En kun je hem verwijten dat er toch weer doorgespeeld is? Ik denk het niet. Iedereen wilde dat er doorgespeeld werd.
Eerlijk gezegd denk ik dat Marokko een goede kans heeft om deze zaak te winnen. Maar stel dat Marokko nou Nederland was en Senegal pak m beet Frankrijk. Hadden wij het dan ook geaccepteerd als Frankrijk van het veld was gelopen en later alsnog gewonnen? Ik moet het nog zien hoor.
Als de regels zo duidelijk zijn, had het toch dezelfde avond of dag erna besloten moeten worden. Niet 2 maanden later.
Precies, dan had je direct dezelfde avond de cup kunnen uitreiken...Als de regels zo duidelijk zijn, had het toch dezelfde avond of dag erna besloten moeten worden. Niet 2 maanden later.
Wij hebben het nog steeds over Messi, dus ja ..Best ingewikkeld. In de Africa-cup regels staat keihard dat van het veld lopen tijdens een wedstrijd leidt tot een reglementaire nederlaag. Maar dan de scheids eigenlijk moeten staken. En kun je hem verwijten dat er toch weer doorgespeeld is? Ik denk het niet. Iedereen wilde dat er doorgespeeld werd.
Eerlijk gezegd denk ik dat Marokko een goede kans heeft om deze zaak te winnen. Maar stel dat Marokko nou Nederland was en Senegal pak m beet Frankrijk. Hadden wij het dan ook geaccepteerd als Frankrijk van het veld was gelopen en later alsnog gewonnen? Ik moet het nog zien hoor.
Ik zou in Mexico eens gaan vragen wat ze van Robben vinden.Wij hebben het nog steeds over Messi, dus ja ..