Africa Cup of Nations 2019

Maasveld

Well-known member
El Ahmadi staat in elk geval in de basis. Dat is in elk geval iets. Zou helemaal lullig zijn als wij hem weken kwijt zijn en hij speelt geen minuut.
Mooi, grotere kans dat ie geblesseerd raakt (niet dat ik hem dat toewens overigens).
 
Laatst bewerkt:

Maasveld

Well-known member
Je wenst het hem niet toe, maar vindt het wel mooi dat er een grotere kans is dat hij geblesseerd raakt? Rare redenatie.
Post met een knipoog, maar nadat ik op verzenden klikte zag ik dat het er wel heel erg vreemd uitzag. Vandaar de toevoeging. El Ahmadi draait een steengoed seizoen. Met hem erbij is de kans groter dat Feyenoord kampioen wordt en dat mag natuurlijk niet gebeuren (toch maar even de knipoog erbij nu).
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Post met een knipoog, maar nadat ik op verzenden klikte zag ik dat het er wel heel erg vreemd uitzag. Vandaar de toevoeging. El Ahmadi draait een steengoed seizoen. Met hem erbij is de kans groter dat Feyenoord kampioen wordt en dat mag natuurlijk niet gebeuren (toch maar even de knipoog erbij nu).

Ah so. Dank voor de uitleg! :)
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
El Ahmadi is wel duidelijk de beste man op het veld. Wint al zijn persoonlijke duels.
 

fr-keff

Active member
Post met een knipoog, maar nadat ik op verzenden klikte zag ik dat het er wel heel erg vreemd uitzag. Vandaar de toevoeging. El Ahmadi draait een steengoed seizoen. Met hem erbij is de kans groter dat Feyenoord kampioen wordt en dat mag natuurlijk niet gebeuren (toch maar even de knipoog erbij nu).

Mooi dat we het eens zijn, VVV mag ook geen kampioen worden. Krijg al koude rillingen over mijn rug bij de gedachte dat ze volgend seizoen weer in de Eredivisie spelen...
 
Bovenaan