Pascallovic
Well-known member
Lekker druk op de tribune.
Mooi, grotere kans dat ie geblesseerd raakt (niet dat ik hem dat toewens overigens).El Ahmadi staat in elk geval in de basis. Dat is in elk geval iets. Zou helemaal lullig zijn als wij hem weken kwijt zijn en hij speelt geen minuut.
Mooi, grotere kans dat ie geblesseerd raakt.
Mooi, grotere kans dat ie geblesseerd raakt (niet dat ik hem dat toewens overigens).
Mooi, grotere kans dat ie geblesseerd raakt (niet dat ik hem dat toewens overigens).
Post met een knipoog, maar nadat ik op verzenden klikte zag ik dat het er wel heel erg vreemd uitzag. Vandaar de toevoeging. El Ahmadi draait een steengoed seizoen. Met hem erbij is de kans groter dat Feyenoord kampioen wordt en dat mag natuurlijk niet gebeuren (toch maar even de knipoog erbij nu).Je wenst het hem niet toe, maar vindt het wel mooi dat er een grotere kans is dat hij geblesseerd raakt? Rare redenatie.
Slijmbal.
Post met een knipoog, maar nadat ik op verzenden klikte zag ik dat het er wel heel erg vreemd uitzag. Vandaar de toevoeging. El Ahmadi draait een steengoed seizoen. Met hem erbij is de kans groter dat Feyenoord kampioen wordt en dat mag natuurlijk niet gebeuren (toch maar even de knipoog erbij nu).
:duim:Ik heb gedrukt hoor!
Was het nog op tijd?Ah so. Dank voor de uitleg!
Lekker druk op de tribune.
Was het nog op tijd?
Ja, gelukkig wel. Had de ban al doorgevoerd, maar gelijk weer teruggedraaid. Dus als je pagina net lang aan het laden was, dan had dat daarmee te maken.
Post met een knipoog, maar nadat ik op verzenden klikte zag ik dat het er wel heel erg vreemd uitzag. Vandaar de toevoeging. El Ahmadi draait een steengoed seizoen. Met hem erbij is de kans groter dat Feyenoord kampioen wordt en dat mag natuurlijk niet gebeuren (toch maar even de knipoog erbij nu).
Het is ook wel erg koud natuurlijk.