Hup Ajax! :duim:
gevegt Well-known member 20 apr 2017 #4.002 Maasveld zei: Huntelaar gaat zich zo warmlopen. Klik om te vergroten... En wel nu.
JMD Well-known member 20 apr 2017 #4.003 Und dort ist die 1:0 Ziyech laat zijn mannetje lopen... Staat eerst voor hem, en laat hem dan passeren en scoren
Und dort ist die 1:0 Ziyech laat zijn mannetje lopen... Staat eerst voor hem, en laat hem dan passeren en scoren
Max Administrator Forumleiding 20 apr 2017 #4.008 Ah top, nog eentje en lekker verlengen. Komt mooi uit. Ik ben met ongeveer een half uurtje thuis.
M mainsupreme New member 20 apr 2017 #4.012 Max zei: Ah top, nog eentje en lekker verlengen. Komt mooi uit. Ik ben met ongeveer een half uurtje thuis. Klik om te vergroten... als het bij 2-0 blijft
Max zei: Ah top, nog eentje en lekker verlengen. Komt mooi uit. Ik ben met ongeveer een half uurtje thuis. Klik om te vergroten... als het bij 2-0 blijft
Batigoal Well-known member 20 apr 2017 #4.015 We gaan in 4 dagen ons hele seizoen vergallen. Kutzooi.
JFK Well-known member 20 apr 2017 #4.016 En nu op volke kracht Ajax! Alles, maar dan ook alles geven! Geen pijn! De reservetank moet leeg!
Max Administrator Forumleiding 20 apr 2017 #4.018 mainsupreme zei: als het bij 2-0 blijft Klik om te vergroten... Dat is nu wel de bedoeling. Westermann als slot op de deur erin brengen toch RSDG?
mainsupreme zei: als het bij 2-0 blijft Klik om te vergroten... Dat is nu wel de bedoeling. Westermann als slot op de deur erin brengen toch RSDG?