gevegt
Well-known member
Dit maakt de afgang van AZ in februari nog wel extra pijnlijk. Blijkbaar is Lyon dus toch niet zo goed als ze toen leken te zijn.
Lyon heeft deze wedstrijd onderschat en Ajax stijgt weer eens boven zichzelf uit.
Dit maakt de afgang van AZ in februari nog wel extra pijnlijk. Blijkbaar is Lyon dus toch niet zo goed als ze toen leken te zijn.
Ik kan er niet bij dat je als verdediger op je 17de al zo goed bent.Die De Ligt speelt ook als een beest vanavond. Nog 5 minuten volhouden.
Dat heet sfeer... Heel belangrijk.Kan iemand die idioot met die microfoon even van de tribune af knuppelen.
Ik kan er niet bij dat je als verdediger op je 17de al zo goed bent.
Dat is de laatste jaren wel meer in Nederland. Zie bijv ook De Vrij, KongoloIk kan er niet bij dat je als verdediger op je 17de al zo goed bent.
Hij zou zijn kapotgemaakt door die actie met Blind en Oranje.
We zien het. Wat een beest.
Ik denk dat we volgende week een ander Lyon zien. Moeten met 3-0 winnen.
Bijzonder knap ook dat het gedoe met Oranje geen enkele invloed op zijn spel heeft gehad.Die De Ligt speelt ook als een beest vanavond. Nog 5 minuten volhouden.
Hij speelt nu erg goed, maar je vergeet zo makkelijk de wedstrijden tegen Schalke en Kopenhagen.
Hij speelt nu erg goed, maar je vergeet zo makkelijk de wedstrijden tegen Schalke en Kopenhagen.