AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eresd?g?

Banned
Traore waarschijnlijk in de spits. Hoop dat Kluivert ook in de basis start. Daarnaast heb ik ook serieus de hoop dat Westermann in de basis start. Gun ik m wel. Samen met Sanchez komt er niemand doorheen.
 

Marinos

Well-known member
Traore waarschijnlijk in de spits. Hoop dat Kluivert ook in de basis start. Daarnaast heb ik ook serieus de hoop dat Westermann in de basis start. Gun ik m wel. Samen met Sanchez komt er niemand doorheen.

Die kerel heeft het hele seizoen nog geen minuut laten zien dat hij er in hoort en dan ga je hem nu in de belangrijkste wedstrijd van het jaar in de basis zetten? Sorry hoor maar dat slaat natuurlijk helemaal nergens op. Gewoon lekker Viergever laten staan of eventueel de Ligt. Ik weet niet of je dat monster vorige week bezig hebt gezien maar daar hadden de Duitse aanvallers de nodige moeite mee.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als je uit de EL wil, dan kun je Westermann prima opstellen. Lekker ver van je goal verdedigen, dan moet dat helemaal goedkomen. Als je gewoon met een normaal team gaat aantreden zit je in de volgende ronde.
 

Marinos

Well-known member
"En toen zei Peter op de persconferentie 'Er ist dabei'!"
bebf869bbd32b140fdd69f46cf0c485b.jpg
 

Marinos

Well-known member
Vermoedelijke opstelling Ajax: Onana; Veltman, Sanchez, De Ligt, Viergever; Klaassen, Sch?ne, Ziyech; Kluivert, Traor? en Younes.
 

SanMark.

Well-known member
En een Amsterdamse Jood zit in het bestuur van de UEFA ,er word dus wel zo geloot dat Ajax niet op 4 Mei thuis speelt.
 

Abubakari

Well-known member
Ajax loot de winnaar van Besiktas-Lyon, die worden na de chaos van vorige week uitgesloten van verdere deelname, hoppa zonder te spelen naar de finale. Probleem opgelost en rustig eerst even kampioen worden voor we de EL winnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan