Pascallovic
Well-known member
Het zal wel Diks worden op voorspraak van de trainer.
Veltman weg lijkt me overkomelijk, ik denk dat het gemis van Klaasen wel iets groter is.
Nadeel is dat hij altijd momenten heeft waaruit een grote kans voor de tegenstander komt. Gisteren speelde hij inderdaad niet slecht hoor, maar hij geeft wel weer een 100% kans weg die Necid eigenlijk moet maken.Vind je? Ik vind Sinkgraven gewoon goed spelen hoor.
Vind je? Ik vind Sinkgraven gewoon goed spelen hoor.
Hij doet me denken aan Maxwell, maar dan paar niveautjes minder...
Valt waarschijnlijk wel mee. Voetballend ga je er op vooruit denk ik. Ik denk dat je vooral z'n doelpunten zal missen.
Zo ook gisteravond alleen had de arbitrage dat niet door....
Het is het zoveelste bewijs dat zo'n man naast het geen enkel nut heeft. Die kan het gewoon niet waarnemen vanuit die positie met een doelpaal en lichaam er voor. Gewoon stoppen ermee en in het hoofdtoernooi van de CL en EL doellijntechnologie invoeren. Vervolgens werk je dat uit naar alle hoogste afdelingen in Europa.Precies.
Nou kon ik me overigens wel voorstellen dat de scheids/assistent dat niet zag. Het was een mooi keihard strak schot, zie dan maar eens in een split-second te beslissen of die bal zat.
Gewoon doellijntechnologie invoeren dus. Maar goed, dat roepen we al jaren.
Het is het zoveelste bewijs dat zo'n man naast het geen enkel nut heeft. Die kan het gewoon niet waarnemen vanuit die positie met een doelpaal en lichaam er voor. Gewoon stoppen ermee en in het hoofdtoernooi van de CL en EL doellijntechnologie invoeren. Vervolgens werk je dat uit naar alle hoogste afdelingen in Europa.
Ik wel. De lachwekkende penalty die AC Milan in de blessuretijd kreeg tegen Ajax in de Arena.En verder heb ik de beste man ook nog nooit een beslissing zien nemen over iets dat in de zestien gebeurd zou zijn. En daar stond hij ook voor.
Ik wel. De lachwekkende penalty die AC Milan in de blessuretijd kreeg tegen Ajax in de Arena.
Balotelli / van der Hoorn? God wat was ik kwaad....Ik wel. De lachwekkende penalty die AC Milan in de blessuretijd kreeg tegen Ajax in de Arena.