AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pascallovic

Well-known member
Heb Ajax betere uitgangsposities zien verkloten. Je gaat er minimaal eentje tegen krijgen en dan moet ik nog maar zien dat je er 2 gaat maken. Het veldspel is al lange tijd pover, met een Ziyech die de vorm niet heeft. Ik hoop op een professionele 2-0, maar ben echt niet verrast als je op 1-1 blijft steken.
 

Batigoal

Well-known member
Die Sinkgraven op linksback blijft ook een verschrikking zeg. Begrijp niet waarom Bosz zo lyrisch over hem is.
 

Pascallovic

Well-known member
Vind je? Ik vind Sinkgraven gewoon goed spelen hoor.
Nadeel is dat hij altijd momenten heeft waaruit een grote kans voor de tegenstander komt. Gisteren speelde hij inderdaad niet slecht hoor, maar hij geeft wel weer een 100% kans weg die Necid eigenlijk moet maken.
 

JMD

Well-known member
Valt waarschijnlijk wel mee. Voetballend ga je er op vooruit denk ik. Ik denk dat je vooral z'n doelpunten zal missen.

En dan niet eens zozeer het aantal goals (alhoewel dat natuurlijk ook best goed is), maar vooral de belangrijkheid van zijn goals, Ajax scoorde tot nu toe in 21 competitieduels, maar liefst 8x daarvan nam Klaassen de eerste Ajaxgoal voor zijn rekening.
 

JMD

Well-known member
Zo ook gisteravond alleen had de arbitrage dat niet door.... :(

Precies.

Nou kon ik me overigens wel voorstellen dat de scheids/assistent dat niet zag. Het was een mooi keihard strak schot, zie dan maar eens in een split-second te beslissen of die bal zat.
Gewoon doellijntechnologie invoeren dus. Maar goed, dat roepen we al jaren.
 

Pascallovic

Well-known member
Precies.

Nou kon ik me overigens wel voorstellen dat de scheids/assistent dat niet zag. Het was een mooi keihard strak schot, zie dan maar eens in een split-second te beslissen of die bal zat.
Gewoon doellijntechnologie invoeren dus. Maar goed, dat roepen we al jaren.
Het is het zoveelste bewijs dat zo'n man naast het geen enkel nut heeft. Die kan het gewoon niet waarnemen vanuit die positie met een doelpaal en lichaam er voor. Gewoon stoppen ermee en in het hoofdtoernooi van de CL en EL doellijntechnologie invoeren. Vervolgens werk je dat uit naar alle hoogste afdelingen in Europa.
 

JMD

Well-known member
Het is het zoveelste bewijs dat zo'n man naast het geen enkel nut heeft. Die kan het gewoon niet waarnemen vanuit die positie met een doelpaal en lichaam er voor. Gewoon stoppen ermee en in het hoofdtoernooi van de CL en EL doellijntechnologie invoeren. Vervolgens werk je dat uit naar alle hoogste afdelingen in Europa.

En verder heb ik de beste man ook nog nooit een beslissing zien nemen over iets dat in de zestien gebeurd zou zijn. En daar stond hij ook voor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan