AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Is het echt zo slecht als de tussenstand doet vermoeden?
Jep. Slechter nog eigenlijk.

Vooral de manier waarop de goals weg worden gegeven. Als jij zaterdagmorgen bij jouw plaatselijke voetbalclub bij de D1 gaat kijken, verdedigen die de standaardsituaties beter dan dit Ajax. Echt genant.
 

Batigoal

Well-known member
Als dit niet aan Bosz ligt dan is De Boer 1 van de beste trainers uit de historie van het voetbal dat hij zoveel heeft bereikt met deze verdediging.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik heb trouwens ook al 2 weken heimwee naar vd Hoorn. De enige die verdedigend iets deed wat er op leek hebben we gelukkig verkocht, nu alleen nog maar verdedigers met opbouwende kwaliteiten er in.
 

JMD

Well-known member
Als dit niet aan Bosz ligt dan is De Boer 1 van de beste trainers uit de historie van het voetbal dat hij zoveel heeft bereikt met deze verdediging.
Als jij 4x op rij kampioen wordt ben je sowieso een grote, met welk materiaal je dat dan ook doet.
 

vakx2.0

Banned
Wat zal die veroordeelde vak410'er van vandaag blij zijn dat hij een gebiedsverbod voor de ArenA heeft gekregen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Was Westermann nou zoveel minder dan Viergever?


Ik trek het niet meer, ik ga lekker met die kleine een film kijken, als ik pijn wil lijden ga ik voortaan wel in een bak met glas liggen ofzo.
 

JMD

Well-known member
De scheidsrechter tackelt even een aanvaller van Rostov, zodat die niet kan uithalen...
 

JMD

Well-known member
Haha, die speler van Rostov...

Dan heb je eindelijk een vrije trap en dan schiet je hem zo hoog dat zelfs Sneijder hem niet kan koppen... En 10 tellen later is het 4-0.
Weer lekker verdedigd jongens
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan