AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abubakari

Well-known member
Heitinga revisited... schijnt goed te zijn voor de sfeer in de kleedkamer en zet lekkere thee in de rust.

Of Andre Ooijer revisited.

verslag-kampioen-4.jpg


Andr? Ooijer (41) verrijkte de voetballerij met een term. Bij Ajax vervult John Heitinga momenteel de Ooijer-rol, de rol van de teruggekeerde routinier die jonkies op sleeptouw neemt.

"Die term is leuk om te horen”, zegt de huidige assistent-trainer van PSV A1 en commercieel medewerker van de Eindhovense club. "Maar veel belangrijker vond ik bij mijn vertrek de waardering die ik na twee landstitels bij Ajax kreeg van de technische staf en mijn medespelers.”
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
De Arena is vanavond strak uitverkocht. Volgens de Telegraaf staan Younes en Traor? in de basis en overweegt Bosz om Veltman rechtsback te zetten, Tete op de bank en met een centrum Sanchez/Riedewald te gaan spelen.
 

mainsupreme

New member
Erg blij met Veltman als recht, sback, had ook graag Riedewald als linksback gezien.
Dan heb je meer voetbal vanaf de flanken.

Verder had ik graag Sinkgraven of Sch?ne op het middenveld gezien, maar aangezien we nu 3 aanvallers hebben met een individuele actie is dat minder erg dan normaal.
 

Abubakari

Well-known member
Ik vind het jammer dat Tete niet speelt, dat vind ik Ajax' beste verdediger. Daarnaast had ik Dolberg gewoon in de spits gezet, ik denk dat Traore nog niet genoeg gewend is na een weekje.

Ik vrees trouwens weer voor een catastrofale avond. Maar misschien dat ze in de cl een hoger niveau halen dan tegen Roda JC...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik heb juist een gevoel dat Ajax een vrij gemakkelijke overwinning gaat halen. Ik ken Rostov niet, dus het is nergens op gebaseerd. Ik hoop dat ik gelijk krijg.
 

JMD

Well-known member
Ik heb juist een gevoel dat Ajax een vrij gemakkelijke overwinning gaat halen. Ik ken Rostov niet, dus het is nergens op gebaseerd. Ik hoop dat ik gelijk krijg.

Ik heb dat gevoel ook, maar dat is meer gebaseerd op het feit dat er bij Rostov (als ik het goed begrepen heb) nogal wat gebeurd is sinds de duels tegen Anderlecht. En natuurlijk is dat ook de hoop.

Hup Ajax!
 

mainsupreme

New member
Ik weet het niet, Ajax kennende lopen ze gretig in het mes :(

Maar het is niet een onneembare horde, dus hups hups hups!
Seizoen kan je in 2 wedstrijden tot een succes maken.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Een muur van lik m'n reet, aldus Sierd de Vos. En hij heeft gelijk. Ongekend weer dit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan