AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

Status
Niet open voor verdere reacties.

JFK

Well-known member
Welke mongool bij Ajax kwam eigenlijk met het idee om Westermann te halen? Zat ie aan de drugs of zo?

Batigoal

Well-known member
AAArrgghhhhh, dat ein-de-lo-ze nikserige heen en weer getik wordt echt zo godvergeten hemeltergend irritant. Van mijn part schieten ze die bal vanaf nu naar voren en rennen er als een stel D-pupillen achteraan, alles beter dan dit gekut.

Belachelijk inderdaad. Liever stellen we gauw een Engelse trainer aan met halen naar voren. Krijgen we nog een beetje amusement.

JMD

Well-known member
Welke mongool bij Ajax kwam eigenlijk met het idee om Westermann te halen? Zat ie aan de drugs of zo?

Dat zit ik me idd ook af te vragen. Hoe kom je als scoutingapparaat van Ajax (met als idee om kampioen te worden en potten te breken in Europa) bij Westermann uit??
Hoe bedenk je als Overmars om daar geld aan uit te geven?

Max

Administrator
Forumleiding
Van der Vaart had Overmars toch getipt? Kennelijk nog een appeltje te schillen die Van der Vaart.

Pascallovic

Well-known member
Dat zit ik me idd ook af te vragen. Hoe kom je als scoutingapparaat van Ajax (met als idee om kampioen te worden en potten te breken in Europa) bij Westermann uit??
Hoe bedenk je als Overmars om daar geld aan uit te geven?
Vervolgens zie je hem als technische staf iedere dag op de training. Hoe kom je er dan bij om hem op te stellen?

JMD

Well-known member
Ik mag toch hopen dat Sparta (en Roda) goed kijkt naar dit duel en zich realiseert dat je gewoon grote kansen hebt om zondag en de week erop een resultaat te halen tegen dit Ajax.

JMD

Well-known member
Van der Vaart had Overmars toch getipt? Kennelijk nog een appeltje te schillen die Van der Vaart.
Is dat zo? Maar dan alsnog. Dan kijk je toch zelf ook even de beelden na. Van de BL moet je toch eenvoudig beelden kunnen vinden. Het is niet de Colombiaanse competitie ofzo.
Eigenlijk dus zo'n zelfde tip als Van Hooijdonk gaf over kazim.

Vervolgens zie je hem als technische staf iedere dag op de training. Hoe kom je er dan bij om hem op te stellen?
Ongelooflijk idd...

Dit had 2-0 moeten zijn. Cillessen redt Ajax.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan