Pascallovic
Well-known member
Tyf die Westermann eruit verdomme.
AAArrgghhhhh, dat ein-de-lo-ze nikserige heen en weer getik wordt echt zo godvergeten hemeltergend irritant. Van mijn part schieten ze die bal vanaf nu naar voren en rennen er als een stel D-pupillen achteraan, alles beter dan dit gekut.
Welke mongool bij Ajax kwam eigenlijk met het idee om Westermann te halen? Zat ie aan de drugs of zo?
Vervolgens zie je hem als technische staf iedere dag op de training. Hoe kom je er dan bij om hem op te stellen?Dat zit ik me idd ook af te vragen. Hoe kom je als scoutingapparaat van Ajax (met als idee om kampioen te worden en potten te breken in Europa) bij Westermann uit??
Hoe bedenk je als Overmars om daar geld aan uit te geven?
Is dat zo? Maar dan alsnog. Dan kijk je toch zelf ook even de beelden na. Van de BL moet je toch eenvoudig beelden kunnen vinden. Het is niet de Colombiaanse competitie ofzo.Van der Vaart had Overmars toch getipt? Kennelijk nog een appeltje te schillen die Van der Vaart.
Ongelooflijk idd...Vervolgens zie je hem als technische staf iedere dag op de training. Hoe kom je er dan bij om hem op te stellen?
Dit is gewoon het systeem wat niet deugt.
Wow, van een erg leuk Ajax naar puur drama. Thanks Westermann