AFC Ajax in de Europa League 20/21

Pascallovic

Well-known member
Knappe prestatie. Had gehoopt op plaatsing na 6 wedstrijden als alles mee zou zitten. Nu gewoon al na 5 wedstrijden. Heel professioneel gedaan uiteindelijk dat je gewoon 6 punten tegen de zwakke broeder uit de poule pakt.
 

Atreides

Well-known member
Prima resultaat. Overall uitstekend, 11 gespeeld 7 gewonnen en 4 gelijk. Nog minimaal 3 duels in de CL. Dat hebben we wel eens anders gezien.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

Mario

Well-known member
Prima prestatie, vooral de punten die je heb gepakt gegen Bayern en Benfica ... AEK stelt niet al te veel voor.
 

Kielse Rat

Well-known member
Benfica lijkt toch ook niet meer de ploeg die het een paar jaar geleden nog was. Vorig seizoen in een groep met Basel en CSKA op 0 punten ge?indigd. Dus dit was zeker een haalbare kaart voor Ajax. Neemt niet weg dat je het nog steeds moet doen natuurlijk. Puike prestatie dus, zeker omdat je nog tegen Bayern speelt voor de groepswinst.
 

Abubakari

Well-known member
Ziyech en Onana in de basis, W?ber op de plek van Blind en Blind op het middenveld ipv Sch?ne. Kortom, grotendeels de opstelling en tactiek van Bayern uit.
 

Reinoud

Well-known member
Had toch graag of Huntelaar of Dolberg gezien. Variant met Tadic was bij Benfica niet zo'n succes. Maar ik laat mij graag verrassen. Hup Ajax!
 
Bovenaan