AFC Ajax in de Europa League 20/21

JMD

Well-known member
Zou Veltman van de week met die opmerking dat Ajax nog 2 verdedigers nodig heeft hebben bedoeld dat hij zichzelf niet goed genoeg vond voor Ajax 1? ;)

PES5

Administrator
Forumleiding
Zoals ik al zei. Keizer is als de klassenassistent die het overneemt, maar totaal niet in de macht heeft.

Eresd?g?

Banned
Wat een fucking blamage dit.... En volgende week worden er ineens drie spelers gepresenteerd. Lekker een maand te laat. Bestuur mag oprotten wat mij betreft. Ben r helemaal klaar mee. En Sanchez 4 seizoenen op de bank pleuren. Verscheur die deal met Tottenham maar.

mainsupreme

New member
Hopelijk met kerst nieuwe trainer, en dan gerichte aankopen voor volgend seizoen. Mag Feyenoord rustig nog keer kampioen worden.

JMD

Well-known member
Zoals ik al zei. Keizer is als de klassenassistent die het overneemt, maar totaal niet in de macht heeft.

Oke. Maar waar het tegen Nice nog ergens op leek gedurende grote periodes, lijkt het vanavond nergens op. Lijkt met de week minder te gaan, waar het andersom zou moeten zijn.

PES5

Administrator
Forumleiding
Omdat men zich voor de CL nog wel op kon laden, maar voor dit potje blijkbaar niet.

Dijks geeft nog dezelfde voorzetten als bij ons.

zwammy

Well-known member
De ene wint thuis van Zenit, de andere verliest thuis van Rosenborg :D

Gewoon niveautje Osjjik hoor.

JMD

Well-known member
Zal mij niks verbazen als Ziyech ook nog weggaat. Die maakt zo'n afwezige indruk, alsof ie met een transfer bezig is.

Mario

Well-known member
Hopelijk met kerst nieuwe trainer, en dan gerichte aankopen voor volgend seizoen. Mag Feyenoord rustig nog keer kampioen worden.

De titelstrijd gaat tussen Ajax en PSV, beiden hebben itt Feyenoord geen Europese verplichtingen dit seizoen.

JMD

Well-known member

JMD

Well-known member
Willem Vissers (Volkskrant) verwoordt het op twitter het best:
Typisch geval van wanbeleid: een onervaren coach laten stuklopen met een kaalgeplukte, niet aangevulde selectie. Beschamend

Bovenaan