Ik heb daar inderdaad 6 posts aan besteed.
En hoeveel nadat het feit zich daadwerkelijk voltrokken heeft?
Ik heb daar inderdaad 6 posts aan besteed.
Met allle reacties op jouw dramatiek zou ik zomaar in de dubbele cijfers terecht kunnen komen.En hoeveel nadat het feit zich daadwerkelijk voltrokken heeft?
Met allle reacties op jouw dramatiek zou ik zomaar in de dubbele cijfers terecht kunnen komen.
Ajax gaat het makkelijk redden schat ik zo in.
Als Standard in de gaten krijgt dat ze door druk te zetten met hun in de as fysiek sterke spelers, net als de tweede helft vorige week, dan krijgen we gegarandeerd doelpunten tegen. Als ze dat op ??n of andere manier niet doen, dan winnen we wel.
Wanneer heeft het middenveld in de eerste wedstrijd gedomineerd?Dit middenveld gaat gewoon weer domineren, net als het grootste deel van de eerste wedstrijd. Je moet hopen dat ze elkaar ook voldoende vinden rond de 16, en niet alleen op de middenlijn. En als Huntelaar zijn vizier dan eens een keer scherp heeft staan, maak je er zo 3.
Als Ajax snel achter komt dan wordt het erg lastig, maar als dat niet gebeurt zie ik eigenlijk niet zoveel problemen. Ajax scoort toch wel een keer.
Wanneer heeft het middenveld in de eerste wedstrijd gedomineerd?
Eerste 20 minuten was het vooral Standard wat de bal had en regelmatig uit de 2e lijn kon schieten, omdat het middenveld ze telkens liet doorlopen. Ajax kwam niet verder dan twee uitvallen, waarvan eentje doeltreffend was. Pas na de drinkpauze in de eerste helft kreeg Ajax echt grip op de wedstrijd en werd het dominant. Dit duurde tot ongeveer de 55e minuut.Nagenoeg de hele eerste helft. Dat ze niet gevaarlijk werden daar gelaten, kwamen die Belgen er niet echt aan te pas.
Eerste 20 minuten was het vooral Standard wat de bal had en regelmatig uit de 2e lijn kon schieten, omdat het middenveld ze telkens liet doorlopen. Ajax kwam niet verder dan twee uitvallen, waarvan eentje doeltreffend was. Pas na de drinkpauze in de eerste helft kreeg Ajax echt grip op de wedstrijd en werd het dominant. Dit duurde tot ongeveer de 55e minuut.