AFC Ajax in de Europa League 20/21

zwammy

Well-known member
Ja, dat is niet zo heel verkeerd. Rb is natuurlijk wel die competitie ontgroeid. Alleen weet je nog niet zoveel omdat er maar 10 clubs in de Oostenrijkse competitie spelen. Ik zie iig kansen.
 

ALenstra

Well-known member
RB Salzburg de competitie ontgroeit? Kan best, maar ze halen nooit de groepsfase CL. In 2013 werd Austria Wien kampioen en die haalden wel de CL-groepsfase.
 

JMD

Well-known member
Ik heb daar toen echt om gelachen om die opmerking over Kurt Waldheim.
Dat van Frank Marsmeijer kan ik me eerlijk gezegd niets meer van herinneren. De bijnaamvan die keeper die die staaf op zijn rug kreeg was De Magneet.

Masmeijer kan ik me ook niet herinneren, maar heb eens een artikel gelezen waarin stond dat Ajax in augustus 1989 begonnen was met de 'BN-er' als stadionspeaker en dat Masmeijer een keer de microfoon ter hand genomen had.
Verder komt een stadionspeaker natuurlijk ook niet in beeld ofzo, alleen als er iets mis gaat.
 

zwammy

Well-known member
RB Salzburg de competitie ontgroeit? Kan best, maar ze halen nooit de groepsfase CL. In 2013 werd Austria Wien kampioen en die haalden wel de CL-groepsfase.

Sorry klopt, zat met Basel in mn hoofd. Alhoewel die ook geen kampioen zijn geworden dit jaar.
 

Abubakari

Well-known member
Ajax-Sturm Graz is zo goed als uitverkocht, goed nieuws voor de thuisblijver die niet bij Ziggo zit, de wedstrijd is ook bij KPN (gratis) te zien.

KPN zei:
Kijk gratis Ajax - Sturm Graz

Ajax speelt 25 juli en 1 augustus tegen Sturm Graz in de voorronde van de Champions League. Bekijk deze wedstrijden gratis in HD op Ziggo Sport kanaal 239.
 

Batigoal

Well-known member
Sturm Graz wacht met de verkoop van sterspeler Peter Zulj tot na het tweeluik tegen Ajax. Zulj zien dat hij tegen ons scoort!
 

JMD

Well-known member
Nou, daar gaan we zo meteen

AJAX: Onana,Mazraoui,De Ligt,F.de Jong,
Tagliafico,v.d.Beek,Sch?ne,Eiting,
Neres,Huntelaar,Ziyech

STURM GRAZ: Siebenhandl,F.Koch,
Spendlhofer,Maresic,Fereira,Hierl?nder,
Zulj,Lackner,Avlonitis,Eze,Grozurek

Wat verwachten de heren Ajacieden er van?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nou, daar gaan we zo meteen

AJAX: Onana,Mazraoui,De Ligt,F.de Jong,
Tagliafico,v.d.Beek,Sch?ne,Eiting,
Neres,Huntelaar,Ziyech

STURM GRAZ: Siebenhandl,F.Koch,
Spendlhofer,Maresic,Fereira,Hierl?nder,
Zulj,Lackner,Avlonitis,Eze,Grozurek

Wat verwachten de heren Ajacieden er van?

Ik ben geen Ajacied (verre van zelfs), maar ik verwacht dat Ajax dit vrij gemakkelijk wint. Zo goed is Stum Graz niet.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Waar ik vooral benieuwd naar ben is of er echt Ajacieden zijn die die kerel met de megafoon sfeerverhogend vinden. Ik vind het namelijk ongehoord irritant.
 
Bovenaan