AFC Ajax in de Europa League 20/21

Pascallovic

Well-known member
Aadsje heeft echt een teringhekel aan Veltman.
We kunnen er lang en kort over praten, maar beiden doelpunten tegen Rosenborg kon hij voorkomen, zondag tegen Groningen was de tegentreffer ook zijn schuld.

Waarom 5 minuten doorspelen met 10 man, hup wisselen.
 

mainsupreme

New member
Vind commentaar idd erg prettig. Spel stuk minder, zo pijnlijk dat je aanvoerder echt al maanden de zwakste schakel is en dan verkoop je Tete.
 

Eresd?g?

Banned
Keizer weg wat mij betreft. Heb t paar weken aangekeken maar ik zie het m niet omdraaien dit. Zal aardige nuchtere vent zijn maar doe mij maar andere. Hij heeft t niet als je t mij vraagt...
 

Pascallovic

Well-known member
Keizer weg wat mij betreft. Heb t paar weken aangekeken maar ik zie het m niet omdraaien dit. Zal aardige nuchtere vent zijn maar doe mij maar andere. Hij heeft t niet als je t mij vraagt...
Die kan er inderdaad wat aan doen dat Van de Beek en Veltman deze persoonlijke fouten maken.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Keizer weg wat mij betreft. Heb t paar weken aangekeken maar ik zie het m niet omdraaien dit. Zal aardige nuchtere vent zijn maar doe mij maar andere. Hij heeft t niet als je t mij vraagt...

Ik vind Keizer tactisch ook een drol, nadat hij in Almelo eigenhandig de zege uit handen gaf. Maar hier kan hij toch weinig aan doen? Hij heeft invloed op hoe Ajax start, met welk idee en met welke wedstrijd instelling. Dat was allemaal dik in orde. Hij kan er vervolgens ook weinig aan doen dat Van de Beek die bal zomaar weggeeft en Veltman lucht staat te dekken. Daarna dondert het als een kaartenhuis in elkaar, maar dat kun je verwachten van een elftal waar het vertrouwen zo broos is.
 
Bovenaan