ADO Den Haag Nieuws Topic

Mario

Well-known member
Kuyt wil naar de Eredivisie, daar dachten ze afgelopen weekend al te zijn. Succes met de aanhang daar.
 

Abubakari

Well-known member
Hebben ze bij ADO even geluk, voor hetzelfde geld haal je een trainer in huis die verliezen ook wel prima vindt.
Echt een toptrainer die Kuyt. Via ADO en Feyenoord naar Liverpool, kan niet missen. Wat een genie.
 

Batigoal

Well-known member
ADO haalt Jordy Wehrmann nu alweer terug naar Nederland. Ik dacht dat hij bij Feyenoord wel zo'n aardig talent was?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
ADO haalt Jordy Wehrmann nu alweer terug naar Nederland. Ik dacht dat hij bij Feyenoord wel zo'n aardig talent was?
Mwah.. In de jeugd nooit het grootste talent geweest. Op dat middenveld was meer vertrouwen in Wouter Burger en Achraf El Bouchataoui (die het ook allebei niet hebben gered). Vanuit Jong Feyenoord deed Wehrmann het opeens wel aardig, waardoor hij er toch vrij onverwacht redelijk dicht tegenaan kwam te zitten. Maar uiteindelijk toch te licht bevonden, waarna hij naar Zwitserland is vertrokken. Daar afgelopen seizoen het eerste half jaar bijna alles gespeeld, maar de tweede seizoenshelft niet meer aan de bak gekomen. Desalniettemin voor ADO wel een behoorlijke versterking, verwacht ik.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wel eentje waar volgens mij ergens wel rekening werd gehouden, maar zeker geen toptalent. Ik denk dat men alleen in Burger het echt helemaal zag zitten. Bij Feyenoord toch wel een paar aardige (oefen)wedstrijden gespeeld en als ik het zo van Jamel lees ook niet onaardig gestart bij Luzern. Ik verwacht dat Wehrmann wellicht dan toch rechterrijtje eredivisie aan moet kunnen. Dan is het dus zeker voor een eerste divisionist een prima aanwinst. El Bouchataoui wilde Kuyt overigens ook graag binnenhalen of misschien in de plaats van Wehrmann. Op zich kun je ze beide op een middenveld kwijt. El Bouchataoui heeft echter voor België gekozen.
 

Batigoal

Well-known member
Wouter Burger was na de winterstop vast basisspeler bij FC Basel, dus niet gek opkijken als die op een gegeven moment een mooie transfer maakt naar de Bundesliga.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wel eentje waar volgens mij ergens wel rekening werd gehouden, maar zeker geen toptalent. Ik denk dat men alleen in Burger het echt helemaal zag zitten. Bij Feyenoord toch wel een paar aardige (oefen)wedstrijden gespeeld en als ik het zo van Jamel lees ook niet onaardig gestart bij Luzern. Ik verwacht dat Wehrmann wellicht dan toch rechterrijtje eredivisie aan moet kunnen. Dan is het dus zeker voor een eerste divisionist een prima aanwinst. El Bouchataoui wilde Kuyt overigens ook graag binnenhalen of misschien in de plaats van Wehrmann. Op zich kun je ze beide op een middenveld kwijt. El Bouchataoui heeft echter voor België gekozen.
Nu ik erover nadenk, zou ik hem wel willen vergelijken met Joey Sleegers, al speelt Wehrmann in een meer controlerende rol. Maar ik verwacht wel dat hij, net als Sleegers, één van de beste middenvelders van de KKD kan worden. Jammer eigenlijk dat ADO hem slechts huurt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wouter Burger was na de winterstop vast basisspeler bij FC Basel, dus niet gek opkijken als die op een gegeven moment een mooie transfer maakt naar de Bundesliga.

Goede keuze dus geweest om voor Basel te kiezen in plaats van Sparta.
 

JMD

Well-known member

Voorlopig dus beperkt publiek bij Den Haag.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dit is zo langzamerhand één grote shitshow, gedoemd om te mislukken... Zin in vrijdag!
 
Bovenaan