ADO Den Haag Nieuws Topic

Unregistere

Well-known member
Is ook allemaal bedoeld om financiële ademruimte te krijgen. Maar ja, wie gaan ze voor die bakken met salaris die ze nu besparen aantrekken? Dat is de grote vraag.
 

Deathprod

Active member
Er zullen wel weer wat huurlingen komen. Misschien gaan de Chinezen weer eens hun knip trekken. Zitten die er eigenlijk nog? Hoor je ook niks meer over. En is het nou Jol of Hamdi die de selectie samenstelt?
 

Deathprod

Active member
Ja maar vorig seizoen was natuurlijk extreem slecht. Ik heb nog nooit zoiets gezien. Dat was echt wanbeleid met al die huurlingen in de winterstop + trainer.
 

Batigoal

Well-known member
Deze sanering doe je meestal na degradatie. Om dan met allemaal jonkies proberen te promoveren. Nu voor de Eredivisie lijkt het een aardig kansloze missie.
 

Deathprod

Active member
Wel een vreemde aanwinst. ADO heeft juist op het middenveld een aantal talentvolle eigen spelers, zoals De Boer en Steijn. Die komen nu dus waarschijnlijk aan minder speelminuten. Ik had overigens verwacht met zo'n jonge ploeg dat ze nog een paar sterkhouders zouden contracteren.
 

Batigoal

Well-known member
ADO heeft bad boy Ravel Morrison aangetrokken. Dat is wel cool!

RavelMorrison5f68e8beebcdf.jpg
 

Batigoal

Well-known member
ADO haalt transfervrij spits Nikos Karelis er nog bij. Best een knappe deal. Karelis was een paar jaar echt een hele goede spits bij Genk die veel scoorde, maar is de laatste 2 jaar bijna alleen maar geblesseerd geweest, even afwachten dus wat zijn niveau tegenwoordig is. Vorig seizoen stond hij onder contract bij Brentford.
 

ALenstra

Well-known member
Na onenigheid binnen de technische staf zijn de assistenten Michele Santoni en Rick Hoogendorp teruggezet naar de jeugdopleiding.
 

Deathprod

Active member
Ik wist niet eens dat die nog voetbalde. Veel slechter dan Bijen kan haast niet toch? Maar er moet nog wel meer bij, die Faye op linksback is denk ik de slechtste speler van de Eredivisie, dat kan echt niet. Nieuwe middenvelder en een andere rechtsbuiten dan kan het misschien nog wat gaan worden. Als ik ADO was zou ik Vejinovic proberen te halen, die houdt momenteel zijn conditie op pijl bij Volendam.
 
Bovenaan