ADO Den Haag Nieuws Topic

Susa

New member
Het FC Den Haag eind 80/begin 90 was een harde en dynamische ploeg met illustere namen als Joop Lankhaar, Michel Adam en Marco Gentile, Heini Otto, Remco Torken, Harry van der Laan en Cor Lems...

Zelf was ik in die tijd fan van Frans Danen, een mooie sierlijke middenvelder die nooit echt is doorgebroken
 

gevegt

Well-known member
Aadsje Mansveld natuurlijk. Niet voor niets een clubicoon. Geweldige voetballer die er ook niet voor terugdeinsde om hard op te treden indien nodig.
 

Deathprod

Active member
Harry vd Laan is de eerste die bij me op komt. Maar beste team was toen onder VD Brom. Die speelden toch echt sterk. Met spelers als Boelykin, Toornstra, Derijck, Verhoek, Immers, Bosschaart.
 

Atreides

Well-known member
Ado is dit jaar tot het gaatje gegaan om te degraderen, maar het mocht helaas niet baten.

De inspanningen om in het nieuwe voetbaljaar alsnog het haasje te zijn mogen echter niet worden onderschat. Met een assistent trainer van Sparta zonder noemenswaardige ervaring of spelerscarrière is een feit:

Naar verluidt worden Michele Santoni en Richard Knopper de assistenten van Rankovic. Santoni was in het seizoen 2019/2019 trainer van Almere City en Knopper speelde van 2006 tot 2010 voor ADO en was toen ploeggenoot van Rankovic.

Om het zekere voor het onzekere te nemen heeft Ado ook gekozen voor assistenten zonder ervaring.

Als klap op de vuurpijl heeft Ado ook nog een Taiwanees gehaald. :duim:
 

Batigoal

Well-known member
Rankovic was in het veld ook wel eentje die niet te beroerd was de mouwen op te stropen en een harde. Dat kunnen ze bij ADO wel gebruiken na de losse heupen van Pardew!

36a0e36358b67618d8c86af07ae11267.gif
 

Unregistere

Well-known member

Atreides

Well-known member
Aaron Meijers gaat ook al weg bij Ado. Zo blijft er wel heel weinig 'eigen' over bij Ado. Of al die jonge gastjes het dit jaar kunnen waarmaken betwijfl ik ook een beetje.

Overigens gaat Meijers naar Sparta en bewandelt Lassana Faye de omgekeerde weg.
 

Batigoal

Well-known member
Ik ben nooit zo kapot geweest van Faye, dus ik denk dat Sparta van een jaartje Meijers beter wordt. En anders hebben ze met Pinto een prima alternatief.

Vanuit ADO-kant snap ik dit niet helemaal. Ik begrijp dat ze vast moeten bezuinigen en willen doorselecteren, maar er staat bijna geen speler meer met ervaring op het veld. Juist Meijers zou ik van het drietal vertrokken clubiconen behouden.
 
Bovenaan