Achilles '29

de waan

Well-known member
Vind ik ook niet onlogisch. In eerste instantie handhaven op het niveau hoofdklasse kan ook zonder dat je heel rigoureus de knip hoeft te trekken, zeker als ze erin slagen spelers uit hun eigen RJO door te schuiven.

De allergrootste uitdaging lijkt me het bouwen aan een brede vereniging en het terug winnen van het vertrouwen van de leden die zijn afgehaakt.
 

Joost

Well-known member
Vooral die laatste is een flinke valkuil.

Als de vereniging haar imago kan herstellen de komende tijd, en dit interview stuk levert daaraan al een grote bijdrage, dan hoeft dat niet zo te zijn. Ze spelen zelfs na degradatie volgend jaar nog minstens hoofdklasse.
 

Unregistere

Well-known member
Blijft een apart verhaal, met die valse namen. Zegt ook wel iets over de gebrekkige controle in de beloftecompetitie.
 

bqandy

Well-known member
Een van de leden van de accommodatiestichting is dus Ria Derks....
Lijkt er op dat het nieuwe bestuur van Achilles zich helemaal los wil weken van de familie Derks.
 

Joost

Well-known member
Volgens mij klopt het wel dat Achilles'29 op land van de familie Derks zit.

Al deze stappen lijken me wel in de goede richting, al zal het nog wel even duren voor het allemaal klaar is.
 

de waan

Well-known member
Achilles kan toch wel tijdelijk inwonen bij Germania of zo? Zit een beetje aan dezelfde kant van het dorp en Germania heeft maar een paar teams.

Het veld is ooit aangelegd om wat volk over de vloer te krijgen in de kroeg van de familie Derks. Zal dus inderdaad wel bij de familie in eigendom zijn.
 

bqandy

Well-known member
Achilles kan toch wel tijdelijk inwonen bij Germania of zo? Zit een beetje aan dezelfde kant van het dorp en Germania heeft maar een paar teams.

Het veld is ooit aangelegd om wat volk over de vloer te krijgen in de kroeg van de familie Derks. Zal dus inderdaad wel bij de familie in eigendom zijn.

Nu je over die kroeg begint weet ik het weer. Het werd genoemd in die documentaire over Achilles.
 
Bovenaan