Achilles '29

Mensen die de club groot hebben gemaakt, hebben het uiteindelijk ook verneukt. Zonde; was pak 'm beet 10-15 jaar echt een leuke groep mensen hoor.

Vond je?
Die man die inmiddels bijna 100 jaar is sloeg de spijker op z'n kop. Ze hadden al 30-40 jaar de tweede viool gespeeld in Groesbeek en dat moest veranderen. En dat is ze gelukt, eerlijk is eerlijk. Maar vraag niet naar de prijs die hiervoor is betaald want ze hebben bijna de hele club naar de kloten geholpen.
 

de waan

Well-known member
Ik ken niet alle ins en outs, maar volgens mij was er tot zeg 2012 niet zoveel aan de hand. Toen speelden ze toch ook al een tijdje eerste viool.
 

Jacco

Well-known member
Dat zijn wel de fantatiekste supporters die ik ooit heb gezien. Ook wel weer leuk om te zien.

Ik zou als speler van hun niet graag in die kleedkamer zitten na een verloren wedstrijd. Ik ben geen voetballer, weet niet hoe het er elders toegaat , maar die beelden van hun blijven me wel bij.
 

Unregistere

Well-known member
Ik ken niet alle ins en outs, maar volgens mij was er tot zeg 2012 niet zoveel aan de hand. Toen speelden ze toch ook al een tijdje eerste viool.

Volgens mij is het pas mis gegaan toen ze zo nodig ook een vrouwenteam en een belofteteam wilden hebben. En doordat ze ineens in paniek allerlei spelers aantrokken die ze eigenlijk niet konden betalen.

Maar voorlopig bestaan ze nog. Ben benieuwd of dat 13 oktober nog het geval is. Dan mogen wij naar Achilles toe.
 

Unregistere

Well-known member
De vreemdelingenpolitie is ook schuld!!!

Dat was wel een heel aardige speler inderdaad. Maar goed, ze leven nog steeds.
 

Sjorro

Active member
Een positief verhaal, waarin nog een aantal (mogelijk) cruciale knelpunten nog altijd een probleem kunnen vormen.
Bijvoorbeeld de schuld aan de KNVB, de huur van het sportpark, het financi?le oud zeer van de BV en het niet los willen laten van sportieve (hoge) ambities.
 

De Groene Scout

Well-known member
Een positief verhaal, waarin nog een aantal (mogelijk) cruciale knelpunten nog altijd een probleem kunnen vormen.
Bijvoorbeeld de schuld aan de KNVB, de huur van het sportpark, het financi?le oud zeer van de BV en het niet los willen laten van sportieve (hoge) ambities.

Vooral die laatste is een flinke valkuil.
 
Bovenaan