Achilles '29

Hoeveel procent van de begroting is door de KNVB ingebracht o.a. via tv gelden?

De 20 jupiler clubs hebben 7 miljoen aan tv gelden te verdelen, gemiddeld dus 3,5 ton. Er wordt gewerkt met een verdeelsleutel waarbij clubs als VVV, NAC en Cambuur de grootverdieners zullen zijn geweest. Misschien wel goed voor 6-7 ton per club. Achilles'29 zal ergens onder aan die ranglijst zijn terug te vinden, goed voor 1,5 tot 2 ton. Dat is voor Achilles'29 15 tot 20% van de totale begroting. De KNVB heeft een totaalbedrag van ? 107.000 aan boetes verrekend met deze tv gelden en er is kennelijk niemand bij Achilles'29 die een bedrag kan bijpassen om de salarissen te kunnen betalen.
 

germania

Member
Ik neem aan dat dit toch niets met Achilles te maken heeft


Diefstal en brandstichting ook voor Derks een raadsel

GROESBEEK - Frans Derks heeft geen idee waarom zijn auto in de nacht van donderdag op vrijdag is gestolen en in brand is gezet. Hij kan zich niet voorstellen dat het incident iets te maken heeft met zijn werk als technisch manager bij Achilles’29 of bij uitgaanscentrum De Linde, waarvan hij mede-eigenaar is.

,,Ik moet natuurlijk weleens vervelende beslissingen nemen, maar ik geloof niet dat het iets te maken heeft met de club of De Linde”, zegt Derks. ,,Ik heb geen idee in welke richting ik het moet zoeken. De politie is bezig met een onderzoek, dat wacht ik maar af.”
De groene Mercedes uit 1982 werd vermoedelijk een paar uur voordat die*in brand werd gezet gestolen. Het voertuig brandde volledig uit in Bemmel. Daar was de auto tegen een schaftwagen van de gemeente Lingewaard gezet. ,,Het is heel vervelend. De ruiten zijn hier op terrein bij De Linde ingeslagen, daarna is die in brand gezet. Ik weet niet wat daar de lol van kan zijn.”*
 

Unregistere

Well-known member
Als het maar niet met die Zuid-Amerikanen te maken heeft. Rare verhalen allemaal van De Heikant hoor, pff.
 

Ceephax

New member
uitgebrande-mercedes-uit-1982-blijkt-van-technisch-manager-achilles29.jpg
 

TopTreffer

Active member
Achilles wil dat de laatste speelronde, tenminste voor Achilles en Dordrecht overgespeeld wordt. Anders 21 clubs in de Jupiler League.

Aldus GOD.
 

Sjorro

Active member
Los van het feit of dit gaat gebeuren, maar dit is toch sowieso onhaalbaar? Ik denk dat de vertrekkende spelers het "boek Achilles'29" allang gesloten hebben.
 

Unregistere

Well-known member
Die zijn ook het spoor volledig bijster dus... Kan me niet voorstellen dat dit gaat gebeuren. En inderdaad, alsof die spelers daar nog op zitten te wachten. Die zijn waarschijnlijk al lekker op vakantie.
 

gevegt

Well-known member
Zoveel mogelijk rookgordijnen ophangen zodat hij straks naar iedereen kan wijzen als het doek definitief neergaat.
 
Bovenaan