Volgens mij is het vooral de denkwijze van Harrie. Best een leuk clubje hoor, maar die Harrie Derks heeft van die Joop Munsterman waanbeelden.
Het is klaar Achilles '29 gedegradeerd: http://www.knvb.nl/nieuws/betaald-v...roepscommissie-achilles-29-krijgt-drie-punten
Of juist wel, omdat ze hierdoor het beroep tot na de laatste speeldag dachten te rekken, waardoor de 3 punten aftrek niet voor dit seizoen, maar voor volgend seizoen zouden gelden.Achilles heeft dus zelf de volledige beroepstermijn gebruikt... Ook niet handig
Gelukkig is het niet zo'n zooitje bij de KNVB dan menigeen ons wil laten doen geloven.
Hehe...
Nog zo'n voorbeeld dat de zaalvoetbalploeg 't Knooppunt vorige week uit de competitie werd gehaald wegens wangedrag van de supporters (de ploeg stond bovenaan in de 'eredivisie'), en nu wordt die straf weer teruggedraaid... Dat terugdraaien van straffen is het afgelopen jaar wel vaker voorgekomen daar...
Achilles?29 begint 3 juli aan het nieuwe seizoen. Die maandag staat de eerste training op het programma van de naar de tweede divisie gedegradeerde club. Het is voor de Groesbekers nog een flinke klus een volwaardige selectie op de been te krijgen. Achilles zag liefst zeventien spelers vertrekken, slechts zes voetballers hebben een doorlopend contract.
De Gelderlander meldt dat Achilles de salarissen niet kan betalen. Komt allemaal goed aldus Derks. Maar niet best voor de uitstraling.De Derksfamilie is boerenslim genoeg om wel een aardige selectie bij elkaar te scharrelen denk ik.
De Derksfamilie is boerenslim genoeg om wel een aardige selectie bij elkaar te scharrelen denk ik.
Boetes van in totaal 10% van de totale begroting is ook wel vrij bezopen natuurlijk. Ze zullen er vast op bepaalde punten een potje van hebben gemaakt, maar de KNVB wekt ook wel een beetje de indruk dat ze wel heel erg graag het laatste zetje willen geven.