9e speelronde

Jamel

Administrator
Forumleiding
En hier speelde PSV dus 1-1 tegen... Temeer een reden dat ik ons geen kampioen zie worden...

Die wedstrijd kan ik me nog wel herinneren. Toen gaf Heerenveen nog wel een soort van druk naar voren. En miste de uitspelende ploeg (PSV dus) enkele grote kansen. Beiden is vandaag niet het geval.
 

JMD

Well-known member
Die wedstrijd kan ik me nog wel herinneren. Toen gaf Heerenveen nog wel een soort van druk naar voren. En miste de uitspelende ploeg (PSV dus) enkele grote kansen. Beiden is vandaag niet het geval.

Maar dat dikgedrukte is ook gewoon ons probleem. Alleen de nederlaag bij Heracles waren we slechter, de gelijke spelen bij ADO, Heerenveen en van gisteren waren onnodig, we hadden kansen zat.
 

De Wolf

Well-known member
Record van Feyenoord staat op 0-8 in uitwedstrijden tegen Fortuna en Volendam. Grootste zege is de 10-0 op NAC
 

erka

Well-known member
Dat was 100% kans nummer 5 maar nu doet de keeper het wel goed. St. Juste was weer ergens in Abchazi? ofzo.
 

erka

Well-known member
Deze ook, hoe is het mogelijk dat die erin gaat tussen al die Heerenveen-verdedigers. Niemand staat bij Kuyt.
 
Bovenaan