8e speelronde

Janssen

Well-known member
Maar ik heb dat zo'n doorgesnoven ruziezoeker bij ons ook wel eens horen roepen hoor. Dat wij mensen als hem nodig hadden in het stadion voor bescherming.
Het enige dat ik nodig heb is voldoende consumptiebonnen zei ik toen.
 

Pascallovic

Well-known member
Zonder doelpunten uit dodespelmomenten komt Ajax niet zomaar aan doelpunten. Tegen PEC begon het ook pas te lopen na de 3-1.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Utrecht doet het uitstekend. Ajax zet weliswaar af en toe druk, maar ze hebben eigenlijk maar ??n kans gehad. Utrecht is in de omschakeling wel een paar keer gevaarlijk geweest. Zivkovic had eigenlijk de 0-2 al moeten maken.
 

Pascallovic

Well-known member
Utrecht doet het uitstekend. Ajax zet weliswaar af en toe druk, maar ze hebben eigenlijk maar ??n kans gehad. Utrecht is in de omschakeling wel een paar keer gevaarlijk geweest. Zivkovic had eigenlijk de 0-2 al moeten maken.
Tegen Ajax kan FC Utrecht altijd excelleren. Heb die Ayoub 7 wedstrijden geen knikker zien raken en vandaag is ie fantastisch.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Tegen Ajax kan FC Utrecht altijd excelleren. Heb die Ayoub 7 wedstrijden geen knikker zien raken en vandaag is ie fantastisch.

Dat is niet waar. Ayoub speelt al meerdere duels goed. Tegen Sparta zeer sterk en bj Heerenveen uitblinker aan de kant van Utrecht, net als tegen PSV.
 

De Groene Scout

Well-known member
Nog een dik half uur en de Twentse Derby gaan van start Zo gaan 'we' beginnen:

Opstelling Heracles: Castro; Te Wierik, Pr?pper, Hoogma, Breukers; Bruns, Pelupessy, Duarte; Navratil, Armenteros, Kuwas.
Opstelling FC Twente: Marsman; Ter Avest, Thesker, Bijen, Trajkovski; Mokotjo, Klich, Celina; Yeboah, ?nal, Ede.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
En 2-1 uit een strafschop. Verdomme zeg, verder heeft Ajax nog geen uitgespeelde kans gehad.
 
Bovenaan