8e speelronde

Max

Administrator
Forumleiding
Laatste keer was hij de beslissende factor in die wedstrijd en dat was voor zijn club niet echt positief.

Tegen Feyenoord keept hij meestal wel aardig, omdat wij zo stom zijn om niet veelvuldig op goal te schieten. Verder valt hij vrijwel alleen maar negatief op op Ajax voor de competitie na.
 

Abubakari

Well-known member
Ik denk dat er donderdag verloren wordt en zondag een gelijkspel.

Feyenoord in vorm tegen een Fenerbahce waar het crisis is (0-2), Willem II... Tsja. Nulletje of 4.
Het is even wennen, maar Feyenoord is redelijk stabiel. Ik denk dat de verwachtingen voor de klassieker enorm hoog zijn omdat Feyenoord dan nog steeds zonder puntverlies is en dat Feyenoord dan pas zijn eerste punten laat liggen.
 

Fabian

Active member
Feyenoord in vorm tegen een Fenerbahce waar het crisis is (0-2), Willem II... Tsja. Nulletje of 4.
Het is even wennen, maar Feyenoord is redelijk stabiel. Ik denk dat de verwachtingen voor de klassieker enorm hoog zijn omdat Feyenoord dan nog steeds zonder puntverlies is en dat Feyenoord dan pas zijn eerste punten laat liggen.

Ik zie ons van Sparta wel winnen.
 

fr-keff

Active member
Als ze niet oppassen zakken ze nog verder... Over 2 weken ADO - Ajax...

Misschien dat 4-5 jaar geleden ADO wel eens een punt of meer pakte tegen Ajax maar normaal gesproken zullen de Amsterdammers daar met 3 punten weg gaan.
 

JMD

Well-known member
Misschien dat 4-5 jaar geleden ADO wel eens een punt of meer pakte tegen Ajax maar normaal gesproken zullen de Amsterdammers daar met 3 punten weg gaan.

Klopt.

Maar dat dachten we ook allemaal van De Graafschap uit voor Ajax....

De druk staat er wel vol op bij ADO nu. Leuk zo'n start van 9 op 3 en samen met Feyenoord en PSV de volle score na 3 duels, maar dan 1 uit de volgende 5 duels is natuurlijk zeer mager.
 
Bovenaan